به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، وحید شادی نیا امروز  در تبریز اظهار داشت: در یکی از مسمومیت‌ها با مونو‌کسید کربن ‌ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دیشب دو نفر از اعضای یک خانواده به دنبال مشاهده علائم سرگیجه با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته  و آمبولانس پایگاه بهار سریعا در محل حاضر شد. وی […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، وحید شادی نیا امروز  در تبریز اظهار داشت: در یکی از مسمومیت‌ها با مونو‌کسید کربن ‌ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دیشب دو نفر از اعضای یک خانواده به دنبال مشاهده علائم سرگیجه با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته  و آمبولانس پایگاه بهار سریعا در محل حاضر شد.

وی افزود: کارشناسان اعزامی  اقدامات پیش بیمارستانی لازم را را برای مسمومین انجام داده و به بیمارستان سینا تبریز انتقال دادند علت مسمومیت نشت گاز از آبگرمکن اعلام شده است.

شادی‌نیا در ادامه از مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای جیغای هریس خبر داد و گفت: ساعت ۶ و ۱۷ دقیقه صبح امروز خبر مسمومیت یک نفر به مرکز اورژانس هریس اعلام شد که با اقدامات سریع وبه موقع اورژانس فرد مسموم نجات یافت‌، نشت گاز از بخاری علت مسمومیت اعلام شده است.

سر‌پرست روابط عمومی مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: وضعیت هر سه فرد مطلوب گزارش شده است.

انتهای پیام/س