به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس از تبریز، در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری در تبریز میزبان تیم شهرداری ساوه است. تیم دبیری تبریز در پنج بازی قبلی خانگی خود به ترتیب برابر تیم‌های مس سونگون، حفاری خوزستان، مقاومت البرز، ارژن فارس و یاسین پیشرو قم به برتری دست یافته […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس از تبریز، در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری در تبریز میزبان تیم شهرداری ساوه است.

تیم دبیری تبریز در پنج بازی قبلی خانگی خود به ترتیب برابر تیم‌های مس سونگون، حفاری خوزستان، مقاومت البرز، ارژن فارس و یاسین پیشرو قم به برتری دست یافته و به دنبال کسب ششمین برد خود در تبریز و چهارمین برد متوالی‌اش در هفته‌های اخیر است.

دبیری تبریز با ۱۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.تیم شهرداری ساوه با ۱۱ امتیاز تیم هشتم جدول رده‌بندی است.

بازی تیم‌های اول و دوم جدول در اصفهان

در حساس‌ترین بازی هفته تیم مس سونگون در اصفهان به مصاف تیم گیتی‌پسند این شهر می‌رود، تیم اصفهانی در رقابت‌‌های این فصل لیگ در هر ۹ بازی خود به برتری دست یافته و با ۲۷ امتیاز و با اقتدار در صدر جدول قرار دارد، مس سونگون نیز در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و پیروزی‌های متوالی این تیم سبب صعود مس با ۲۰ امتیاز در رده دوم جدول شده است.

اگر مس موفق به توقف گیتی‌پسند شود علاوه بر خود این تیم، حفاری خوزستان و دبیری تبریز نیز امیدوار به آینده خواهند شد، اما پیروزی اصفهانی‌ها این تیم را قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال کشور خواهد کرد و فاصله این تیم را با تعقیب کنندگانش خواهد افزود.

انتهای پیام/س