امام جمعه بناب گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در سایه خون شهیدان به دست آمده است نباید در موقعیت کنونی رئیس جمهور با اظهارات ناپسندش دشمن را خوشحال کند.

امام جمعه بناب گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در سایه خون شهیدان به دست آمده است نباید در موقعیت کنونی رئیس جمهور با اظهارات ناپسندش دشمن را خوشحال کند.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در آیین خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی به عموم مردم بناب، با اظهار تاسف به اظهارات اخیر رئیس جمهور در اجلاس مبارزه با فساد، گفت: برخی صحبتهای روحانی آن هم در جمعی که کل دنیا حضور دارند، واقعا ناراحت کننده است، رئیس جمهور نباید در موقعیت کنونی با اظهاراتش دشمنان ایران را خوشحال کند.

۷

باقری بنابی تاکید کرد: بنده یک آخوند هستم، ریش سفید شده ام و به صورت آزادانه فکر می کنم از این رو از اظهارات اخیر رئیس جمهور در سالن اجلاس گلایه دارم و ناراحت شده ام.
وی افزود: با عرض ادب عرض می کنم که از برخی مطالب و اظهارات رئیس جمهور دشمن پسند بود و اگر ایشان واقعاً نظر مسئولانه دارند، می توانند این مطالب را در شورای امنیت ملی مطرح کنند.
باقری بنابی تصریح کرد: ایشان انواع جلسات دارند و می توانند در آنجا صحبت کنند؛ اما نه در جایگاهی که دشمنان دنیا نظاره گر آن هستند.

امام جمعه بناب افزود: ایران اقتدار عظیمی دارد، به برکت تفنگهایی که در دست داریم، سوریه و عراق پاکسازی می شوندو امروز امنیت و آسایشی که داریم به برکت خون سرداران از جان گذشته این نظام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به سوء برداشتهای دشمنان از برخی اظهارات رئیس جمهور، گفت: امیدواریم آقای روحانی که انسانی خوش فکر است عامل این سوء برداشتهای دشمنان نباشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به خیل عظیم زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: الان توفیقی که به ما ایرانیان شده و ما به راحتی می توانیم به زیارت امام حسین (ع) برویم، همه اینها به برکت خون شهیدان ماست.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: شهیدان ما تکه تکه شدند تا از اسلام و دین خود محافظت کرده باشند و امروز هر مدیر و مسئولی که به میزها تکیه کرده است باز به برکت این خون شهداست که باید قدرشان را بدانیم.

امام جمعه بناب با بیان اینکه هر قدمی که زائران پیاده به سمت کربلای معلی بر میدارند برابر هزاران حسنه برایشان است، گفت: زائران امام حسین (ع) باید توجه داشته باشند که طرز و روش زیارت سنجیده تر باشد و سعی کنند در طول سفر، بی آب، بی غذا، غمگین و محزون باشند.

وی به کیفیت عزاداری های امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: برادران دینی ما دقت داشته باشند که کیفیت ماتم و عزای امام حسین(ع) باید مورد رضایت امام زمان(عج) باشد و نباید برخی با حرکات ناپسند و اشعار نامناسب دل امام زمانمان را به درد بیاوریم.

انتهای پیام/ج