به گزارش انعکاس بناب، سردار طهماسبی صبح امروز در همایش بزرگ مدافعان حرم در جمع پرشکوه بسیجیان شهرستان بناب با اشاره به ویژگی های خاص این شهرستان، گفت : بعد از ۱۵ سال که به طرف بناب سفر کردم من حیرت زده شدم وقتی که نشاط و شادابی را در این شهر به چشمان خود […]

به گزارش انعکاس بناب، سردار طهماسبی صبح امروز در همایش بزرگ مدافعان حرم در جمع پرشکوه بسیجیان شهرستان بناب با اشاره به ویژگی های خاص این شهرستان، گفت : بعد از ۱۵ سال که به طرف بناب سفر کردم من حیرت زده شدم وقتی که نشاط و شادابی را در این شهر به چشمان خود دیدم و در وجود خود حس کردم!
وی با بیان اینکه شهرستان بناب جزو معدود شهرستان هاییست که در اوج تحریم ها و مشکلات کشور هیچوقت توان خود را از دست نداده است، گفت: بناب همیشه رو به پیشرفت است،  نه تنها از نظر صنعتی، بلکه از نظر علمی و فعالیت های فرهنگی و هنر نیز این شهرستان قابل تحصین است.
سردار طهماسبی افزود: این شهرستان به انسان روح و امید و انگیزه برای زندگی میدهد، اگر یکبار دیگر حق زندگی و حق انتخاب شهر برای خود داشتم بلا استثنا این شهر را برای زندگی برمیگزیدم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موفقیت های چشمگیر این شهرستان در حوزه های مختلف، افزود: اگر مردمان بناب دانا نبودند نمیتوانستند در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد پیشرفت داشته باشند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام (ره)، گفت: امروز به برکت این نظام بسیجی بصیرت دارد و جاهل نیست و پیشرو در همه زمینه ها است و این ویژگی بسیج از ابتدای انقلاب همیشه موج میزند.
این مقام فرماندهی در بسیج مستضعفین با اشاره به ویژگی های یک بسیجی، ادامه داد: بسیجی آگاه و دانا است، روحیه مبارزه دارد، بسیجی آقای خودش را میشناسد می داند حضرت آقا چه در نظر دارد و قبل از دستور به انجام میرساند.
وی در عین حال خاطر نشان کرد: بارها در مراسمات و صحنه های مختلف نقش بسیج زبانزد بوده که یک مورد عظیم آن پیاده روی اربعین بود که شاهد حضور هزاران بسیجی برای خدمت به مردم  بودیم.
سردار طهماسبی از بسیجیان خواست نجابتی را که دشمنان میخواهند از بسیج بگیرند را سفت نگهدارند و برایش بجنگند.
وی با انتقاد از وضعیت تخصیص بودجه به بسیج مستضعفین توسط دولتی ها، گفت: متاسفانه اولین نهادی که بودجه آن را به بهانه مردمی بودن قطع میکنند بسیج است.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: این که هنوز بسیج میتواند سرپای خود بایستد برای عده ای درد آور شده است، درحالی که میلیارد ها کمک به سازمان های نابجا میشود.
وی در ادامه با اشاره به عملیات های تروریستی در مناطق مختلف توسط داعش، افزود: داعش به هیچ عنوان سمت ایران نمیتواند نفوذ کند اگر میتوانست لحظه ای دریغ نمیکرد؛ از طرفی از سمت سوریه و عراق درحال دفع شدن است، پس دو راه بیشتر ندارد یا باید به سمت اروپا برود یا به سمت عربستان.
این مقام فرماندهی در بسیج، با تشبیه داعش به شمشیر دو سر، گفت: اگر یک لبه این شمشیر علیه ما باشد، لبه ی دیگر به سمت اروپا و بانیان خود داعش هدف رفته است.
سردار طهماسبی با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ در خصوص داعش، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آمریکا صراحتا اعلام کرده من دشمن داعش هستم و با پوتین علیه داعش ترتیب جنگ خواهم داد، پس در این صورت ترامپ میخواهد با شخصی متحد شود که در مقابل حاج قاسم سلیمانی زانو زده است.

وی در عین حال با بیان اینکه پوتین راه و رسم جنگ با سوریه را از ایران آموخته است، تاکید کرد: پس آقای ترامپ! باید در مقابل بسیجی های ما زانو بزنی، تا راه جنگ را بیاموزی.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایمان و اعتقادات بسیجیان گفت: هیچ دشمنی در مقابل ایمان و اعتقاد بسیجیان نمیتواند دوام بیاورد.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه برخی در داخل هنوز هم سعی میکنند چراغ بسیج را خاموش نگهدارند، هشدار داد: این عده از اینکه بسیج خود را همیشه درخشان تر از قبل میکند و سرکشی خود را علیه مخالفان نشان میدهد، غافل هستند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بسیجی بن بست پذیر نیست، بسیجی هرچقدر به بن بست ها بخورد مانع را از سر راه خود برمیدارد و علیه مانع جنگ برپا میکند.
این مسئول نظامی در بسیج با بیان اینکه ما امروزه توانسته ایم با پیشرفته ترین علم های نانو در دنیا موشک های مدرنی را طراحی کنیم، گفت: این یعنی ایرانی میتواند و دانش دارد و کسانی که به این علم ها دست یافته اند بلاشک میتوانند کشور خود را نیز آباد کنند، ولی تا زمانی که دل مان به غرب گرایش دارد جسممان از پیشرفت عاجز خواهد بود.
وی افزود: متاسفانه دولت مسائل فقر، بیکاری و رکود را نادیده گرفته است و با دروغهای آنچنانی میخواهند مردم را سرگرم نگه دارند، تا اینکه سعی کنند به مردم بفهمانند با دست درازی مثل گدایان به سوی اوباما کارهایشان بی ثمر نبوده است!
وی به ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و  گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه بسیجی های ایران بدون داشتن هیچگونه سرمایه ای بیش از ۵۰ هزار واحد صنعتی توانسته اند در اکثر نقاط ایران ایجاد و هزاران اشتغال برای بیکاران فراهم کنند.

سردار طهماسبی در خاتمه افزود: برخی با پول، سیاست و قدرتی که در دست دارند میتوانند خیلی بهتر از این هم برای کشور ثمر بخش باشند، ولی نمیکنند، چرا که به مردم اعتماد ندارند، دلشان با بیرون است، ذلت و خواری را برای ما به گردن میگیرند ولی حاضر نمیشوند به مردم خود تکیه بدهند.

انتهای پیام ۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱ ا.چ