به گزارش انعکاس بناب به نقل از  مهر، رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرستان بناب ظهر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق مردم و شهروندان حدود ۱۰۰ جلد کتاب در وسائط نقلیه عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و تاکسی های شهری توزیع شد. نادر داودی […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  مهر، رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرستان بناب ظهر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق مردم و شهروندان حدود ۱۰۰ جلد کتاب در وسائط نقلیه عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و تاکسی های شهری توزیع شد.

نادر داودی افزود: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بناب با مشارکت کتابخانه های عمومی این شهرستان کتاب هایی با مضامین فرهنگی، اجتماعی بصورت رایگان توزیع نموده است تا نقشی در همگانی کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت استفاده از فرصت ها و وقت های صرف شده در سفرهای درون شهری این سازمان با استفاده از این موقعیت در صدد پر کردن بهتر وقت مردم و نیز پر کردن خلاء موجود با توزیع کتاب در زمینه های مختلف اعم از مختصری از وضعیت شهر بناب، قوانین، وصایای شهدا، کتب آشپزی، علمی و کودکان برآمده است.

رئیس سازمان اتوبوسرانی بناب یادآور شد: در صورت استقبال مردم و شهروندان از این طرح به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی نسبت به توزیع کتب بیشتر در وسائط نقلیه عمومی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/س