به گزارش انعکاس بناب، حدود دو هزار دانشجو در ۲۷ رشته مقطع کارشناسی و دو رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز بناب مشغول به تحصیل هستند که عصر امروز دوشنبه مراسم روز دانشجو باحضور اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب برگزار شد و حجت الاسلام مجتبی نظری مسئول اسبق نهاد نمایندگی […]

به گزارش انعکاس بناب، حدود دو هزار دانشجو در ۲۷ رشته مقطع کارشناسی و دو رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز بناب مشغول به تحصیل هستند که عصر امروز دوشنبه مراسم روز دانشجو باحضور اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب برگزار شد و حجت الاسلام مجتبی نظری مسئول اسبق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آذربایجان شرقی و استاد حوزه و دانشگاه و ولی الله فرج اللهی فرماندار شهرستان بناب در این مراسم حضور داشتند.

ولی الله فرج اللهی با تاکید بر ظرفیت ها و پتانسیل های علمی شهرستان بناب اظهار داشت: بیش از ۱۲ هزار دانشجو در ۵ واحد دانشگاهی بناب مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه این شهرستان رتبه اول استان آذربایجان شرقی را از بعد تعداد دانشجو بعد از تبریز به خود اختصاص داده است، افزود: شهرستان بناب در کنار سایر ظرفیت ها و توانمندی ها در بخش های مختلف به عنوان یک شهر دانشگاهی محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه قدم های بزرگی در جهت توسعه علم در شهرستان برداشته شده است، ادامه داد: همچنین آماده حمایت از طرح های علمی و فناورانه دانشجویان و پژوهشگران بنابی هستیم.

وی سپس با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشجو باید سیاسی باشد نه سیاست زده و باید اولویت کسب علم و دانش باشد.

فرج اللهی با تاکید بر اینکه دانشگاه نباید به عنوان ابزاری برای مقاصد حزبی باشد، ابراز داشت: دانشگاه محل تولید علم و اندیشه است.

فرماندار بناب در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مدافعان حرم تصریح کرد: برای کمک به مدافعان حرم در شهرستان بناب حرکت های خوبی انجام یافته و شنبه آینده کاروان بزرگی شامل کمک های مردمی شهرستان بناب به جبهه مقاومت ارسال خواهد شد.

کمک دانشجویان دانشگاه پیام نور بناب به مدافعان حرم

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز در ادامه این مراسم از کمک دانشجویان دانشگاه پیام نور بناب به مدافعان حرم تقدیر کرد و افزود: شال و کلاه توسط دانشجویان این دانشگاه جمع آوری و بافته شد و به مدافعان حرم ارسال شد.

سعید رادمرد با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور آماده ارسال کمک های مردمی و دانشجویی به مدافعان حرم است، ادامه داد: این دانشگاه در این ارتباط آماده است کمک های جنسی افراد را جمع آوری و در قالب کاروان دانشجویی به سوریه اعزام کند.

وی سپس در خصوص ویژگی های دانشجویان گفت: دانشجو باید به هدف و راه خودش ایمان داشته باشد و برای رشد علمی کشور تلاش کند.