به گزارش انعکاس بناب به نقل از مهر،  محمد یوسفی با بیان اینکه یک مورد آلودگی به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان آذربایجان شرقی گزارش شده است، اظهارداشت: پیش از این نیز مواردی از آلودگی به این بیماری در جنوب غربی استان تهران و البرز مشاهده شده بود. وی با اشاره به اینکه صادرات […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از مهر،  محمد یوسفی با بیان اینکه یک مورد آلودگی به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان آذربایجان شرقی گزارش شده است، اظهارداشت: پیش از این نیز مواردی از آلودگی به این بیماری در جنوب غربی استان تهران و البرز مشاهده شده بود.

وی با اشاره به اینکه صادرات مرغ به افغانستان مدتی قبل به دلیل برخی مسائل متوقف شده بود و الان با شیوع آنفلوانزا دامپزشکی کشورمان هم اجازه این کار را نمی‌دهد، افزود: صادرات این محصول به عراق به دلیل شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در برخی از نقاط کشور، متوقف شده است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی اضافه کرد: درحال حاضر رئیس سازمان دامپزشکی به عراق سفر کرده و درحال مذاکره با مسئولان دامپزشکی این کشور  است تا صادرات مرغ و تخم مرغ از نقاطی که به این بیماری آلوده نیستند، از سر گرفته شود.

انتهای پیام/س