به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌ بنابی ظهر امروز در خطبه‌های آیین باشکوه و عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب، ضمن تبریک ایام آغازین روز امامت حضرت مهدی (عج) و با اشاره به فرارسیدن ایام  هفته وحدت،  گفت: امروز مهم ترین ابزار و دستاویز جهان غرب و استکبار جهانخوار، ایجاد اختلاف بین فرق و گروههای […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌ بنابی ظهر امروز در خطبه‌های آیین باشکوه و عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب، ضمن تبریک ایام آغازین روز امامت حضرت مهدی (عج) و با اشاره به فرارسیدن ایام  هفته وحدت،  گفت: امروز مهم ترین ابزار و دستاویز جهان غرب و استکبار جهانخوار، ایجاد اختلاف بین فرق و گروههای اسلامی است.

وی ادامه داد: هدف دشمن از بین بردن پاکی قلوب و  از بین بردن اخوت و برادری  در جامعه اسلامی است؛ چرا  که در صورت اتحاد نقشه و توطئه های آنها به جایی نمیرسد.

امام جمعه بناب با اشاره به نقطه نظرات تحلیل گران آمریکایی و انگلیسی، افزود: دشمنان غربی مهم ترین مسئله ای که  دنبال می کنند ایجاد جنگ و درگیری و خونریزی بین ملت های مسلمان است.

خطیب نماز جمعه بناب گفت: دشمن بذر اختلاف را می اندازد و سیاست زدگان جاه طلب مثل شیوخ حاشیه نشین خلیج و آل سعود و مقدس مابان سطحی نگر و نهروانی نگر کوته فکر، با نادیده گرفتن آفاق بلند دنیای اسلام غرق در  تعصب پوچ و باطل هستند.

باقری بنابی با اشاره به وضع امروز منطقه گفت:  وضع کشورهای همسایه را ببینید به نیت قربه الی الله همه را به جان هم می اندازند؛ همه اینها با فرهنگ قران و اسلام که اشدا علی الکفار و رحما بینهم در تناقض است.

وی افزود: آیات قران است که در برابر دشمنان کج اندیش کوته بین نبوده و با هم مهربان و اتحاد پیشه کنید و در برابر مستکبران و دشمنان بایستید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه دشمن در صدد نابودی نور اسلام است، گفت: قرآن می فرماید و اعتصمو به حبل الله جمیعا یعنی همه شما بدون تفرقه و تشتت با هم هماهنگ و در هیئت اجتماع در برابر دشمن بایستید، تمسک به حبل پروردگار با شناخت طاغوت و فاصله گرفتن از دشمن میسر میگردد.

باقری بنابی تاکید کرد: مقام معظم رهبری هدف از اتحاد ممالک مسلمین را تسلیم نگردیدن در برابر شیاطین  و اغفال نگردیدن از شیطنت های دشمن عنوان کردند.

امام جمعه بناب ادامه داد: مهم ترین موضوع دنیای اسلام حفظ وحدت مسلمین و هوشیاری از افتادن در دام بیگانگان است.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه مراد و هدف از وحدت یکی شدن عقاید نبوده بلکه وحدت در میدان علمی و اعتقادیست، گفت: اتحاد یعنی همدلی و وحدت بر سر اصول و منافع مشترک یعنی همنوایی و یکصدایی.

امام جمعه بناب با اشاره به اهداف دشمن گفت:  دشمن مشترک ملت های مسلمان چه شیعه و سنی همه آنها، اسکتبار جهانی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب، مچ گیری از هم، سعی در حذف همدیگر را از آفتهای داخل کشور عنوان کرد و گفت: همه اینها نعمت بی بدیل امینت را آسیب پذیر می کنند، دشمن با تقویت چنین حربه هایی در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است.

وی افزود: در بناب نیز برخی موارد اتفاق افتاده  که در وقتش سنگین صحبت خواهم کرد و میگویم هرکس از خلاف حمایت می کند به مملکت خیانت می کند، همه چیز باید  با اصول باشد مردم شجره طیبه هستند و مسولین باید حریم مردم را رعایت کنند.

انتهای پیام/ش