به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن میانه ـ تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران تصریح کرد: در سال جاری اعتبارات تملک دارایی سرمایه استان آذربایجان شرقی بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان است. وی افزود: در مرداد ماه جاری به میزان ۵۰ […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن میانه ـ تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران تصریح کرد: در سال جاری اعتبارات تملک دارایی سرمایه استان آذربایجان شرقی بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: در مرداد ماه جاری به میزان ۵۰ درصد این اعتبارات یعنی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را تخصیص دادیم که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت اسناد و یک هزار میلیارد تومان نیز به صورت ریالی پرداخت شد.

نوبخت تأکید کرد: با توجه به گشایش‌هایی که صورت گرفته مصمم هستیم تا پایان سال اعتبارات عمرانی استانی را به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص دهیم.

وی با بیان اینکه از مجموع مصوبات سفر رئیس جمهور ۸۲ درصد پرداخت شده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان هفته جاری ۱۰۰ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور تخصیص خواهد یافت.

نوبخت تأکید کرد: هیچ طرحی از وعده‌های رئیس‌جمهور باقی نخواهد ماند و سازمان برنامه و بودجه مسؤول تخصیص ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر است.

انتهای پیام/س