به گزارش انعکاس بناببه نقل از  فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه راه آهن میانه تبریز، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برای هرچه زودتر به سامان رسیدن پروژه مهم راه‌آهن میانه – تبریز بودجه این پروژه ۴۳ درصد بیش از […]

به گزارش انعکاس بناببه نقل از  فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه راه آهن میانه تبریز، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برای هرچه زودتر به سامان رسیدن پروژه مهم راه‌آهن میانه – تبریز بودجه این پروژه ۴۳ درصد بیش از رقم مصوب تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: این پروژه برای استان و کل کشور یک پروژه حیاتی به شمار می‌رود و حضور دکتر نوبخت به ما این اطمینان را می‌دهد که دولت مصمم است این پروژه را به موقع تکمیل کند.

جبارزاده افزود: برای تکمیل این پروژه مشکل مالی نخواهیم داشت و پیمانکاران با تمام توان برای تکمیل این پروژه باید تلاش کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با مهم ارزیابی کردن مسیر بستان‌آباد تا تبریز راه‌آهن میانه – تبریز خاطرنشان کرد: در این مسیر سرمایه‌گذاری‌هایی انجام گرفته که نباید نادیده گرفته شود.

جبارزاده ادامه داد: توجهی که دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته به این پروژه داشته جای تقدیر دارد و اگر این توجه در گذشته نیز وجود داشت این پروژه زودتر از اینها به انجام می‌رسید.

این مسؤول با بیان اینکه مردم فاز به فاز از این پروژه بهره‌مند خواهند شد، افزوذ: امروز همزمان با بازدید و بررسی چگونگی روند پروژه ریل‌گذاری ۲۶ کیلومتر از مسیر بستان‌آباد تا تبریز را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/س