به گزارش  انعکاس بناب به نقل از  فارس از تبریز، مهدی کیانی درباره دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال همیشه سخت است و ما بررسی‌های خوبی از تیم حریف داشتیم و از دقیقه یک تا ۹۰ بازی خوبی انجام دادیم و با اینکه ۲ گل زدیم می‌توانستیم ۵ گل […]

به گزارش  انعکاس بناب به نقل از  فارس از تبریز، مهدی کیانی درباره دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال همیشه سخت است و ما بررسی‌های خوبی از تیم حریف داشتیم و از دقیقه یک تا ۹۰ بازی خوبی انجام دادیم و با اینکه ۲ گل زدیم می‌توانستیم ۵ گل دیگر هم بزنیم.

وی افزود: به دست آوردن آن تعداد موقعیت گل کار هر تیمی نیست و تبریک می‌گویم به بازیکنان و مربیان تیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و امیدوارم بتوانیم امسال با کمک هواداران هر ۲ جام را کسب کنیم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما یک مربی بزرگ بالای سر تیم داریم و بازیکنان بزرگی هم داریم که توانستیم بعد از گل خوردن بازی را جمع کنیم و گلی که خوردیم می‌توانست شیرازه تیم ما را بر هم بزند، ولی بازیکنانمان توانستند به‌خوبی بازی را کنترل کنند.

کیانی تصریح کرد: نیمه اول چند موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشد ولی با صحبت‌هایی که آقای قلعه‌نویی در بین ۲ نیمه داشتند جنگیدیم و خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم.

وی در مورد اینکه چرا در نیمه دوم بازوبند کاپیتانی را بر دستان اخباری بست، گفت: هر بازیکن بزرگی اشتباه می‌کند و محمدرضا هم اشتباهی کرد و بین ۲ نیمه ناراحت بود و من خواستم برادرانه این کار را انجام دهم چون ما یک تیم هستیم و باید همه یکدل باشیم و خدا هم به دل اخباری نگاه کرد و برد خوبی به دست آوردیم.

انتهای پیام/س