به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس، محسن محمودی امروز در تبریز اظهار داشت: با توجه به وجود تکدی‌گرایان و گدایان در فضای مجازی و سایت‌ها و گروه‌های مجازی مردم مراقب باشند. وی ادامه داد: بعضا در فضای مجازی اطلاعیه‌هایی منتشر می‌کنند و با توجه به اینکه همشهریان جزو افراد متدین و خیر و […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس، محسن محمودی امروز در تبریز اظهار داشت: با توجه به وجود تکدی‌گرایان و گدایان در فضای مجازی و سایت‌ها و گروه‌های مجازی مردم مراقب باشند.

وی ادامه داد: بعضا در فضای مجازی اطلاعیه‌هایی منتشر می‌کنند و با توجه به اینکه همشهریان جزو افراد متدین و خیر و دلسوز کشور محسوب می‌شوند دلشان برای آنها می‌سوزد، اما مراقب باشند تا در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتند.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: مردم استان برای انجام کارهای خیر و کمک به نیازمندان، با وجود موسسات قانونی برای حمایت از نیازمندان و مستمندان، از طریق این موسسات معتبر اقدام کنند.

گفتینی است، این روزهای در فضای مجازی عکسی از یک کودک بیمار در منتشر شده و در پایین تصویر نوشته این کودک به دلیل بیماری خاصی که دارد با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند و به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند بیماری خود را معالجه کند، از انسان‌های مهربان می‌خواهیم در کنار این عزیز باشند و یاری کنند، برای حمایت از این کودک کمک‌های خود را به حساب در بانک فلان واریز کنید.

انتهای پیام/س