به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور تیم گسترش‌فولاد تبریز ظهر امروز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود. دو تیم در نیمه اول بازی نزدیکی ارائه کرده و توپ بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و کمتر دروازه دو تیم […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور تیم گسترش‌فولاد تبریز ظهر امروز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود.

دو تیم در نیمه اول بازی نزدیکی ارائه کرده و توپ بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و کمتر دروازه دو تیم تهدید شد، هر چند برتری نسبی به تیم گسترش فولاد تبریز بود.

در نیمه دوم بازی هم عملکرد بازیکنان تیم تحت سرمای منهای ۷ درجه بود و تماشاگران بازی کم حادثه‌ای را شاهد بودند.

در دقیقه ۷۷ کار تیمی ذوب‌آهن جواب داده و  مهدی رجب‌زاده بازیکن کهنه کار تیم ذوب آهن اصفهان با شوتی دقیق گل اول تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

۵ دقیقه بعد تیم مهمان به دومین گل خود دست یافت. احسان پهلوان با حرکت انفرادی در محوطه جریمه دو مدافع و دروازه بان تیم گسترش‌فولاد را فریب داده و توپ را به تور دروازه این تیم چسباند.

در دقایق باقی‌مانده حملات شتاب‌زده تیم گسترش‌فولاد به سمت دروازه تیم مهمان نتیجه‌ای نداشته و در نهایت این بازی با برتری دو گل به سود ذوب آهن به اتمام رسید.

پهلوان در دقیقه ۹۰ می‌توانست گل سوم تیم مهمان را به ثمر رساند که نتیجه‌ای به دنبال نداشت.

با این نتیجه تیم ذوب‌آهن اصفهان دومین تیم تبریزی را حذف کرده و حریف تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی شد.

ذوب‌آهن اصفهان در این رقابت‌‌ها و در مرحله یک هشتم نهایی نیز در اصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ تیم ماشین‌سازی را مغلوب کرده بود.

داریوش شجاعیان و محمدرضا خلعتبری بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

ذوب‌آهن اصفهان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی کشور است.

انتهای پیام/س