خطیب جمعه بناب با اشاره به سکوت مجامع خبری جهان در قبال حرکت عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پیام اصلی این رزمایش «لبیک یا حسین» به جهانیان بود.

خطیب جمعه بناب با اشاره به سکوت مجامع خبری جهان در قبال حرکت عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پیام اصلی این رزمایش «لبیک یا حسین» به جهانیان بود.

به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز در خطبه‌های آیین وحدت آفرین نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به ویژگی‌ها و عظمت راهپیمایی اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: این اجتماع در واقع نمادی از قدرت مسلمانان دنیا بود.

وی با بیان اینکه غربی‌ها همچنان در شوک این اجتماع بزرگ مات و مبهوت مانده‌اند، افزود: غربی‌ها می‌گویند این اجتماع، این امنیت، این حرکت، مربوط به کدام سلاح است که این اجتماع را به وجود آورده است؟!

۷-۱۰۲۴x768

باقری‌بنابی در ادامه اقدام اخیر دولت استرالیا در جریان گروگانگیری در پوشش لباس آخوندی و نسبت دادن آن به جمهوری اسلامی برای شکست غربی‌ها در مقابل تجمع ۲۰ میلیونی دانست و اظهار کرد: این نقشه، دروغ و توطئه از پیش طراحی شده بود تا افکار برخی ساده‌لوحان را به این سمت بکشند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها مانده‌اند که بعد از گذشت یک هزار و ۴۰۰ سال باز مردم از همین آخوندها حرف می‌شنوند و دین و دیانت را علما پرچمداری و اخوت و برادری را برای مسلمانان دنیا همین عالمان ترسیم کردند و دشمن دقیقاً به این نکته پی برده است که این حرکت‌ها در سایه تلاش‌های آخوندها و علمای برجسته شیعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از دولت قانونی عراق در سازماندهی و برگزاری این تجمع بزرگ، تأکید کرد: دولت قانونی عراق در اربعین حسینی(ع) نشان دادند که به تمام شیطنت‌های غربی‌ها پاسخ دادند و اطاعت از علما و حفظ انسجام و وحدت دولت ایران و عراق در نهایت سبب برگزاری این تجمع شد.

باقری‌بنابی در پایان خطبه‌های نماز جمعه بناب به مناسبت‌های دهه آخر ماه صفر اشاره کرد و با عرض تسلیت سالروز رحلت پیامبراکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین سالروز شهادت امام رضا(ع) به ساحت مقدس امام عصر(عج) و مردم مسلمان جهان به تشریح ویژگی‌ها و خصوصیات رسول اکرم(ص) پرداخت و یادآور شد: حضرت سراسر با عطوفت و مهربانی با مردم برخورد می‌کردند و هیچ وقت سعی نکردند که در طول مدت عمر پربرکت‌شان کار ناشایستی انجام دهند.

انتهای پیام/