اکبر فرهنگی رئیس آتش نشانی شماره۲ بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به شدت آتش سوزی گفت: پس از اینکه از طرف آتش نشانی شماره۱ بناب از ما درخواست نیروی کمکی شد سریعا خود را به محل آتش سوزی به هر طریقی رساندیم، همشهریانی که ادعای دیر رسیدن آتش نشانی به محل آتش […]

اکبر فرهنگی رئیس آتش نشانی شماره۲ بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به شدت آتش سوزی گفت: پس از اینکه از طرف آتش نشانی شماره۱ بناب از ما درخواست نیروی کمکی شد سریعا خود را به محل آتش سوزی به هر طریقی رساندیم، همشهریانی که ادعای دیر رسیدن آتش نشانی به محل آتش سوزی را دارند بی انصافی کرده اند، ما نهایتا ۳ دقیقه طول کشید که خود را به این محل رساندیم.

وی افزود: چون عملیات گسترده ای بود، مجبور به تقاضای کمک از شهرستان های همجوار شدیم، همکاران ما و خود بنده نیز تا ساعت۳ بامداد در محل حضور داشته ایم، همکارانم دیگر ما نیز تا صبح به صورت شیفتی به همراه ماشین آتش نشانی آماده باش بودند تا از احتمال حریق دیگر جلوگیری کنند.

فرهنگی از صدمه دیدن یکی از همکاران خود خبر داد و گفت: در ساعت۷ صبح که تغییر شیف دادیم، همکار ما جناب آقای علیرضا اکبری که جهت آب پاشی به هنگام آوار برداری روی پشت بام حضور داشت، در اثر فرو ریزی سقف از پشت بام افتاده و موجب صدمه جسمی شد، که شکر خدا در حال حاضر حال ایشان خوب است.

 رئیس آتش نشانی شماره۲ بناب در پایان گفت: از زحمات اکیپ اوژانس و مسئولین بیمارستان امام خمینی(ره) به خصوص پزشک حاضر در این بیمارستان بسیار متشکرم.

این گزارش می افزاید: رشادت ها و فداکاری های ماموران آتش نشانی و تلاش های مسئولان و حضور انها در صحنه، واقعا تحسین برانگیز بود.
انعکاس بناب به نمایندگی از طرف مردم از تلاش های تمامی زحمتکشان حاضر در صحنه قدردنی کرده و آرزومند بهبودی جناب علیرضا اکبری هستیم، فداکاری این عزیزان فراموش شدنی نیست.

 

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱