ولی اله  فرج اللهی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به چرایی تاکید مقام معظم رهبری بر  یادآوری ایام فتنه ۸۸ و بازخوانی آن، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال۸۸ دشمن خارجی و تعدادی از عوامل داخلی به قانون توجهی نکرده و بدون علم و آگاهی باعث ایجاد اغتشاشات […]

ولی اله  فرج اللهی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به چرایی تاکید مقام معظم رهبری بر  یادآوری ایام فتنه ۸۸ و بازخوانی آن، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال۸۸ دشمن خارجی و تعدادی از عوامل داخلی به قانون توجهی نکرده و بدون علم و آگاهی باعث ایجاد اغتشاشات و مشکلات شدند، بنابراین مقام معظم رهبری همیشه مردم را  به بصیرت، هوشیاری و اگاهی دعوت می کنند چرا که  اگر مردم هوشیار و آگاه و بصیر باشند، قطعا چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد.

فرماندار بناب  گفت: پیامی که از ۹ دی برداشت می شود این است که ۹ دی حضور حماسی مردم به پشتیبانی از انقلاب اسلامی و میثاق با مقام معظم رهبری بود که دشمنان خارجی و داخلی را مایوس کرد.

فرج اللهی در ادامه به وقایع سالروز ۹دی سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: در سال ۸۸ انتخابات و اتفاقاتی که در کشور ایران رخ داد خوشایند نظام و مردم  نبود.

وی  افزود: مردم آذربایجان در ۸دی  و مردم کل کشور در ۹ دی  وفاداری خود را به قانون و فرمایشات رهبری به نمایش گذاشتند.

فرماندار بناب تاکید کرد: حضور حماسی مردم در مراسم ۹ دی، تجدید بیعت با آرمانهای مقام معظم رهبری بوده و حضور حماسی در صحنه که با اعتقاد قلبی به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث بصیرت و هوشیاری می باشد، بسیار ضروری است.

این مقام عالی دولت در شهرستان بناب در خاتمه، افزود: از عموم مردم شهرستان بناب تقاضا دارم در مراسم  ۸ دی شهرستان که در روز چهارشنبه  درمصلی اعظم شهرستان برگزار خواهد شد، حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/سعید نصیری/۹۴/۷۵۹۲۵/۰۲