به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، ولی الله فرج‌اللهی پیش از ظهر امروز درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب اظهار داشت: این ارزیابی شامل تعداد تشکیل جلسات، پیگیری و انجام مصوبات و برگزاری کلاس های آموزشی است و شهرستان بناب بعد از شهرستان های هشترود، سراب و ورزقان در رتبه […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، ولی الله فرج‌اللهی پیش از ظهر امروز درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب اظهار داشت: این ارزیابی شامل تعداد تشکیل جلسات، پیگیری و انجام مصوبات و برگزاری کلاس های آموزشی است و شهرستان بناب بعد از شهرستان های هشترود، سراب و ورزقان در رتبه چهارم استان قرار گرفته است.

وی سپس با بیان اینکه برای قرار گرفتن شهرستان بناب در رتبه چهارم قانع نیستیم، تصریح کرد: معلوم نیست بر اساس کدام معیارها، آیتم و شاخص‌ها این ارزیابی صورت گرفته و انتظار ما این است که شهرستان بناب بایستی با شهرستان های بزرگ استان مورد مقایسه و ارزیابی قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب همچنین با اذعان به اینکه جایگاه چهارم استان را قبول نداریم، تأکید کرد: جا دارد از تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهی و عوامل نیروی انتظامی شهرستان و نیز همکاری و تغذیه اطلاعاتی و اطلاع رسانی سپاه پاسداران، اداره اطلاعات، دادستان عمومی و انقلاب و ظرفیت بسیج در بحث مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر کنیم.

فرج‌اللهی با اشاره به اینکه در سایه زحمات و تلاش عزیزان و اعضای جلسه امروز دیگر معتاد تابلودار در شهرستان نداریم؛ گفت: جا دارد از مسؤول کمیته آموزش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که بر عهده شبکه بهداشت و درمان است بخاطر اهتمام در برگزاری کلاس‌های آموزشی تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه از وضعیت موجود قانع و راضی نیستیم و انتظار داریم همچنان تشکیل این کلاس‌ها استمرار یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه سخنان خود ایام دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و تشکیل کلاس‌های آموزشی مضرات اعتیاد و مواد مخدر دانست و کمیته آموزش را مکلف کرد در این ایام نسبت به تشکیل کلاس‌های آموزشی برای آگاهی دهی به مردم و همچنین برگزاری نمایشگاه های متعدد با موضوع اعتیاد در ایام دهه فجر اهتمام داشته باشند.

فرج‌اللهی به ضرورت برگزاری کلاس‌های آموزشی و اطلاع رسانی اشاره و بر همگانی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که خانواده هایی هستند که گرفتار اعتیاد بوده و از عواقب اعتیاد و مواد مخدر ناله می‌کنند از این رو لازم و ضروری است بحث خبر رسانی و مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز نیز در جامعه همگانی شود و تمام آحاد جامعه نسبت به موضوع مواد مخدر و اعتیاد حساس باشند.

فرماندار بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پیگیری و انجام مصوبات این شورا از مسئولان و اعضای کارگروه خواست رأساً در جلسات آتی شرکت کنند.

فرج‌اللهی تصریح کرد: در صورت حضور کارشناس در جلسات از جلسه آتی عذر آنها خواسته می‌شود و فردی که در این جلسات حاضر می‌شود باید فرد ثابتی باشد تا در قبال مصوبات نشست پاسخگو باشد.

انتهای پیام