به گزارش انعکاس بناب به نقل از  آناج، در چارچوب هفته شانزدهم سوپرلیگ والیبال باشگاه‌های کشور – جام شهدای منا – تیم‌های شهرداری تبریز و عمران ساری از ساعت ۱۶ در سالن شهید اقدمی تبریز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که طی آن تیم میزبان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. شاگردان بناکار […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  آناج، در چارچوب هفته شانزدهم سوپرلیگ والیبال باشگاه‌های کشور – جام شهدای منا – تیم‌های شهرداری تبریز و عمران ساری از ساعت ۱۶ در سالن شهید اقدمی تبریز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که طی آن تیم میزبان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان بناکار در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ میهمان خود را مغلوب ساختند و تنها ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به حریف واگذار کردند.

نماینده تبریز در دیدار رفت با نتیجه مشابه در ساری مغلوب شده بود و بدین ترتیب با برد امروز انتقام آن شکست را گرفت.

تبریزی‌ها همچنین با این پیروزی، ششمین برد خود را کسب کرده و با ۲۰ امتیاز به مکان هفتم جدول صعود کرد و این درحالی است که آنها یک بازی عقب افتاده دارند و نتیجه یک دیدار دیگر این تیم نیز با رای کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

عمران شهرداری ساری نیز با احتساب شکست امروز با ۷ برد، ۹ باخت و امتیاز مشابه از ۱۶ بازی در جایگاه ششم ایستاد.

گفتنی است شهرداری تبریز روز یکشنبه ۱۹ دی ماه در دیداری معوقه از هفته هشتم در آمل به مصاف کاله این شهر می‌رود و سه روز بعد یعنی در تاریخ چهارشنبه ۲۲ دی ماه در هفته هفدهم این رقابت‌ها در دیداری سخت میهمان پیکان تهران خواهد بود.

انتهای پیام/س