به گزارش انعکاس بناب، شنیدن این خبر برایم خیلی ناراحت کننده بود، چون زندگی یک نو جوان در میان بود. با اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش تصمیم گرفتم به همراه مدیریت و همکارانش به منزل این نوجوان برویم، هماهنگی با خانواده جهت حضور ما انجام شده بود، بعد از سپری کردن کوچه پس کوچه […]

به گزارش انعکاس بناب، شنیدن این خبر برایم خیلی ناراحت کننده بود، چون زندگی یک نو جوان در میان بود. با اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش تصمیم گرفتم به همراه مدیریت و همکارانش به منزل این نوجوان برویم، هماهنگی با خانواده جهت حضور ما انجام شده بود، بعد از سپری کردن کوچه پس کوچه ها به منزل این خانواده نزدیک و نزدیک تر شدیم، پدر هراسان دم در، در انتظار ما بود، تا اینکه ما را دید، خوشحال شد؛ از چهره او پیدا بود که غمگین و ناراحت است اما همچنان امیدوار.
پدر امیررضا می گوید: بیش از ۱۷ بار جهت معالجه پسرم به تهران رفتیم و قرار است ۱۰ مرتبه دیگر نیز به پزشک امیررضا مراجعه کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد و گفت: نفری در تهران اعلام آمادگی کرده است که اهدای عضو نماید تا پسرم به زندگی برگردد.
آقای خسروی با بیان اینکه تمام آزمایشات روی فرد اهداکننده انجام شده است، گفت: خوشبختانه جواب آزمایشات مثبت بوده و قرار است پیوند مغز استخوان برای پسرم صورت گیرد.

پدر خانواده شغل ثابتی ندارد و تنها درآمد آنها از حمل بار توسط مرد خانه با سه چرخه می باشد، که هم اکنون به خاطر امیررضا کار خود را نیز تعطیل کرده است.
پدر امیررضا یک باغ کوچکی هم داشت که آن را نیز در راه درمان پسرش فروخته است.

آقای خسروی با چشمانی اشک آلود می گوید: پزشک امیررضا برایمان امید داده است، قرار است برای پیوند اعضا به مدت ۸ ماه در تهران بمانیم تا دوره درمان پسرم تکمیل شود.

وی لطف عنایت خداوند متعال را مورد ستایش قرار داد و گفت: این لطف و کرم الهی است که شامل حال ماست امیدوارم با این درمان پسرم به طور کامل مداوا شده و دوباره در کلاس درس در کنار دوستانش حاضر شود.
بعد از شنیدن صحبت های پدر امیررضا، سوالی ذهنم را مشغول کرد که چطور هزینه های درمان امیررضا را این خانواده جبران خواهند کرد.

در میان صحبتهای پدر از چشمان اشک آلودش می شد فهمید که با مشکل مالی مواجه است اما به روی خود نمی آورد، با توجه به هزینه سرسام آور درمان و پیوند اعضای این نوجوان، با اجازه خانواده تصمیم گرفتیم جهت کمک رسانی به این نوجوان ۱۴ ساله، این خبر را به گوش شما مردم خیر بناب و مسئولان محترم بنابی برسانیم تا در جهت برگشت به زندگی امیررضا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
بر این اساس شما مردم عزیز بنابی میتوانید تمامی کمک های خود را به حساب مجمع حمایت از دانش آموزان نیازمند به شماره حساب ۸۰۷۸۰۶۵۱۵ نزد بانک کشاورزی شعبه مرکزی بناب واریز نموده و یا حضوری به دفتر خبری انعکاس بناب تحویل دهید.

با تشکر از همکاری شما عزیزان به امید آن روز که هیچ دانش آموزی به خاطر مشکل مالی از تحصیل باز نماند.

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱