به گزارش انعکاس بناب، خانم مهسا اسدالهی که به همراه همسر خود جهت صرف شام در میدان امام علی (ع) توقف کرده بودند، با مشاهده شعله سوزان در داخل یک تریلی واقع در این میدان، به همسر خود اطلاع داده و به این خودرو سنگین نزدیک میشوند. این بانوی بنابی در گفتگو تلفنی با خبرنگار […]

به گزارش انعکاس بناب، خانم مهسا اسدالهی که به همراه همسر خود جهت صرف شام در میدان امام علی (ع) توقف کرده بودند، با مشاهده شعله سوزان در داخل یک تریلی واقع در این میدان، به همسر خود اطلاع داده و به این خودرو سنگین نزدیک میشوند.
این بانوی بنابی در گفتگو تلفنی با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: راننده تریلی متوجه آتش درون خودروی خود نبوده و در حال خواب بود، در حالی که درون این تریلی در اثر شعله پیک نیک، در حال حریق بود.
خانم اسدالهی افزود: به همراه چند تن از حاضرین در آن منطقه شعله آتش را به زودی خاموش کرده و راننده را از مرگ حتمی نجات دادیم.
وی افرود: اگر تنها چند دقیقه ای متوجه این صحنه نشده بودیم، آتش سوزی باعث به خطر افتادن جان این راننده می شد.

این گزارش می افزاید؛ که مردم به خصوص رانندگان عزیز نباید در چنین مواقعی از گاز پیک نیک استفاده نمایند، چراک ه نه تنها باعث خفگی در اثر گاز منواکسید کربن می شود بلکه، باعث آتش سوزی هم خواهد شد.

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۷/۷۵۹۲۵/۰۱