به گزارش انعکاس بناب به نقل از کانال اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، مراسم بزرگداشت مرحوم «آیت الله هاشمی رفسنجانی» صبح پنج شنبه( ۲۳ دی ماه )در حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار می شود. در این اطلاعیه آمده است: به مناسبت ارتحال مجاهد دیرین اسلامی، یار قدیمی امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، رئیس فقید […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از کانال اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، مراسم بزرگداشت مرحوم «آیت الله هاشمی رفسنجانی» صبح پنج شنبه( ۲۳ دی ماه )در حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار می شود.
در این اطلاعیه آمده است: به مناسبت ارتحال مجاهد دیرین اسلامی، یار قدیمی امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم «آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی» مراسم بزرگداشتی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.
همچنین در این اطلاعیه با آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای آن فقید سعید از عموم مردم مشهد مقدس و خراسان رضوی برای شرکت در این مراسم ترحیم و بزرگداشت دعوت شده است.
در این پیام که از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان، تولیت آستان قدس رضوی، شورای عالی حوزه علمیه خراسان و استاندار خراسان رضوی اعلام شده، زمان برگزاری آیین از ساعت ۹ و ۳۰دقیقه تا ۱۱ است.
این آیین در رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود.
«آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز -سه شنبه- با حضور گسترده مردم در تهران برگزار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با حضور در این مراسم، در دانشگاه تهران نماز را بر پیکر او اقامه کردند.
انتهای پیام /۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱/امین چالاکی