به گزارش انعکاس بناب، مجید یزدانی صبح امروز در حاشیه این مراسم با اشاره به افزایش پتانسیل های ورزشی شهرستان، گفت: خوشبختانه وضعیت باشگاهی و ورزشی شهرستان بناب روز به روز در حال پیشرفت است که این افزایش پتانسیل را مدیون کارکنان زحمت کش در حیطه ورزشی شهرستان هستیم. یزدانی در ادامه با انتقاد از […]

به گزارش انعکاس بناب، مجید یزدانی صبح امروز در حاشیه این مراسم با اشاره به افزایش پتانسیل های ورزشی شهرستان، گفت: خوشبختانه وضعیت باشگاهی و ورزشی شهرستان بناب روز به روز در حال پیشرفت است که این افزایش پتانسیل را مدیون کارکنان زحمت کش در حیطه ورزشی شهرستان هستیم.
یزدانی در ادامه با انتقاد از عدم وجود فضای کافی برای ایجاد باشگاه های دولتی، افزود: بهترین راه برای پیشرفت در این راه، طراحی و ایجاد باشگاه های خصوصی با سرمایه گزاران خصوصی میباشد، در واقع این باشگاه ها ما را از مشکل و معضل بزرگی مانند بی مکانی و مشکل مالی نجات خواهد داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بناب همچنین از تعلق گرفتن مکانی برای همایش های ژیمناستیک در سال ۹۶ شهرستان خبر داد و گفت: ورزش ژیمناستیک یکی از ورزش های مهم دنیا میباشد، که باید برای این ورزش ماهم بیشتر توجه کنیم، امیدوارم با برنامه ریزی های مناسب این ورزش را نیز در شهرمان بیشتر تکامل ببخشیم.
مجید یزدانی در خاتمه، افزود: همه ما، باید به کمک مردم، در جهت توسعه ورزش و سالم سازی جامعه کمر همت بسته و در کنار هم برای اهداف بالاتری تلاش کنیم.

انتهای پیام/امین چالاکی