به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نمازجمعه بناب، با قرائت بخش هایی از پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت آن عالم بزرگوار، افزود: در پیام معظم له جملات عمیق و در شأن این مرد تمام عیار دیده می شود. وی با بیان اینکه هاشمی قلعه شکست ناپذیری […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نمازجمعه بناب، با قرائت بخش هایی از پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت آن عالم بزرگوار، افزود: در پیام معظم له جملات عمیق و در شأن این مرد تمام عیار دیده می شود.
وی با بیان اینکه هاشمی قلعه شکست ناپذیری برای انقلاب و تکیه گاهی برای کشور بودند، اظهار کرد: همه خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی در قبل و بعد از انقلاب تا فتنه ۸۸ یک طرف و خدمات ایشان بعد از فتنه طرف دیگر.
حجت الاسلام باقری بنابی یادآور شد: آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از جریان فتنه ۸۸ با تاکتیک و مدیریتی خاص اجازه نداد اشرار، اجانب و دشمنان به بدنه معترضان نفوذ کرده و علیه نظام وارد اقدام شوند.
وی، با تقبیح عملکرد و رفتار برخی افراد و شخصیت ها که هاشمی را خائن، فتنه گر و مفسد فی الارض لقب دادند، گفت: این اظهارات در شرایطی مطرح شد که هاشمی خود را در انقلاب و نظام ذوب کرد و امتحانات سنگینی را پس داد، لذا هاشمی را باید از نو شناخت که البته دیگر نخواهند شناخت.
امام جمعه بناب گفت: در کارنامه آیت الله هاشمی رفسنجانی مسائل سرنوشت سازی ثبت شده، در ایام ارتحال حضرت امام(ره) این شخص و انسان وارسته یک دفعه رهبری آقا را مطرح کردند و بعد از آن نیز به پایش ایستادند، از امام راحل(ره) نیز دلیل آوردند و با تشکیل جلسه خبرگان رهبری را انتخاب کردند.

انتهای پیام/ایرنا