به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک منبع امنیتی در استان کرکوک عراق اعلام کرد که تروریست‌های داعشی در منطقه «الحویجه» که در اشغال این تروریست‌هاست، یک مادر با ۴ کودک خردسالش را آتش زدند. تروریست‌ها این مادر را با سه دختر و یک پسر خردسالش به اتهام تلاش […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک منبع امنیتی در استان کرکوک عراق اعلام کرد که تروریست‌های داعشی در منطقه «الحویجه» که در اشغال این تروریست‌هاست، یک مادر با ۴ کودک خردسالش را آتش زدند.
تروریست‌ها این مادر را با سه دختر و یک پسر خردسالش به اتهام تلاش برای فرار از منطقه تحت اشغال آن‌ها (ارض الخلافه در ادبیات تروریست‌های داعش) زنده به آتش کشیدند.
این مادر با فرزندانش سعی داشتند به سمت کرکوک فرار کنند که در منطقه «الرابط» گیر افتادند و در انظار عمومی با ریختن نفت روی آن‌ها آتش کشیده شدند.
منطقه الحویجه تنها منطقه‌ای است که در استان کرکوک از ژوئن ۲۰۱۴ در اشغال داعش به سر می‌برد و هنوز زمان آغاز عملیات آزادسازی این منطقه در هاله ای از ابهام قرار دارد.
تا کنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر از الحویجه فرار کرده‌اند و هزاران تن نیز در مسیر فرار به دام داعش افتاده و به طرق وحشیانه کشته شده‌اند.
انتهای پیام/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱/امین چالاکی