به گزارش انعکاس بناب به نقل از کیهان، این وبسایت که غالباً نگاه حمایتی به روحانی و اصلاح‌طلبان دارد، در گزارشی به قلم علی هاشم نوشت: هر چند باخت روحانی حتمی نیست، عناصر تضمین‌کننده پیروزی‌اش هم در انتخابات پیش‌رو هنوز وجود ندارند. سرمایه اصلی‌اش، یعنی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) به نظر نمی‌رسد که مردم کوچه […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از کیهان، این وبسایت که غالباً نگاه حمایتی به روحانی و اصلاح‌طلبان دارد، در گزارشی به قلم علی هاشم نوشت: هر چند باخت روحانی حتمی نیست، عناصر تضمین‌کننده پیروزی‌اش هم در انتخابات پیش‌رو هنوز وجود ندارند. سرمایه اصلی‌اش، یعنی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) به نظر نمی‌رسد که مردم کوچه و بازار را راضی کرده باشد.
وی می‌افزاید: تردیدی نداشته باشید؛ روحانی در میانه جنگی سخت قرار دارد که ممکن است وی را به نخستین رئیس‌جمهور یک دوره‌ای از ۳۶ سال پیش تاکنون بدل سازد.
هرچند عدنان طباطبایی، کارشناس مسائل ایران و مدیر اجرایی اندیشکده کارپو- مستقر در آلمان- گفته «فشار عظیمی روی روحانی است، ولی هنوز حریف جدی‌ای ندارد.» وی می‌افزاید: «پشتوانه رأی مردمی برای روحانی قطعاً کم‌رنگ‌تر خواهد شد و پیچیدگی‌های اجرای برجام همین حالا هم سیاست خارجی وی را با تردید مواجه ساخته است.»
المانیتور نوشت: برای موفق شدن، روحانی باید از پشتیبانی فعلی محافظه‌کاران میان‌رو استفاده کند.
انتهای پیام/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱/امین چالاکی