به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، با پایان ساخت کشتی جدید حفاظتی گارد ساحلی آذربایجان این کشتی امروز طی مراسمی رسمی در سواحل خزر به بهره برداری رسید. طبق اعلام مرکز مطبوعات خدمات دولتی مرزی آذربایجان، کشتی ” توفان” به شماره  ۲۰۳ – S  که بعد از بازدید رسمی ۳ روز گذشته الهام […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، با پایان ساخت کشتی جدید حفاظتی گارد ساحلی آذربایجان این کشتی امروز طی مراسمی رسمی در سواحل خزر به بهره برداری رسید.
طبق اعلام مرکز مطبوعات خدمات دولتی مرزی آذربایجان، کشتی ” توفان” به شماره  ۲۰۳ – S  که بعد از بازدید رسمی ۳ روز گذشته الهام علی اف از محل ساخت این تجهیز نظامی، رونمایی شده بود، امروز در سواحل خزر در باکو برای به کار گیری در موقعیت های امنیتی و جنگی نیروهای دریایی این کشور وارد دریا شد.
گفتنی است، رسانه‌‌های آذربایجان علیرغم پوشش خبری این تجهیز نظامی، هنوز جزئیات و اهداف کامل این کشتی جدید را منتشر نمی‌‌کنند.
خاطر نشان می‌‌کنیم؛ علی اف نیز روز ۲۵ ام دی ماه با حضور  چند ساعته در محل تعمیر و نگهداری تجهیزات ساحلی آذربایجان؛ ضمن بازدید از این کشتی، از وسایل نقلیه موتوری تازه خریداری شده و تجهیزات ویژه ی دیگر نیروهای دریایی دیدن کرده بود.



انتهای پیام/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱/امین چالاکی