به گزارش انعکاس بناب، رجب کاظمی اهل شهرستان بناب، یکی از سرمایه گذاران مجموعه های تفریحی و فرهنگیست، که بیش از ۲۰ سال میشود، در مشهد مقدس سکونت دارند. وی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به حاشیه های سرمایه گذاری در شهرستان بناب گفت: شهرداری و شورای شهر بناب چند روزی در […]

به گزارش انعکاس بناب، رجب کاظمی اهل شهرستان بناب، یکی از سرمایه گذاران مجموعه های تفریحی و فرهنگیست، که بیش از ۲۰ سال میشود، در مشهد مقدس سکونت دارند.

وی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به حاشیه های سرمایه گذاری در شهرستان بناب گفت: شهرداری و شورای شهر بناب چند روزی در مشهد مقدس بطور اتفاقی میهمان من بودند، وقتی فهمیدند من در مشهد شهربازی دارم از من خواهش کردند این کار را در شهر مادری خود نیز برای بچه ها و جوانان این شهر انجام دهم.

کاظمی با بیان اینکه وقتی موضوع وطن و زادگاهم به میان آمد نتوانستم جواب رد دهم، افزود: با اینکه سرمایه گذاری در شهری کوچک توجیح اقتصادی برایم نداشت ولی چون زادگاه خودم بود قبول کردم و قول دادم بزودی برای انجام کارهای مقدماتی به بناب بیایم.

این سرمایه گذار در ادامه افزود: پس از مدتی به بناب آمدم، شورا و شهرداری با یک پذیرایی مفصل از من استقبال کردند و در این راستا دو فقره قرارداد با من منعقد شد.

وی با بیان اینکه، بنده همان موقع از سال ۱۳۹۱ بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در این خصوص سرمایه گذاری کردم، گفت: به دلیل اینکه سرمایه گذاری من منافع عمومی داشته و به هیچکس منفعت خاص نرساندم، در نتیجه شهرداری در طول پنج سال به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد.

کاظمی افزود: متاسفانه شهرداری و شورا پروژه ای را که متعلق به یک شهر و مردم آن بوده، به همراه قرارداد و تعهدات مندرج در آن را به  فراموشی سپردند.

این سرمایه گذار در ادامه گفت: اینجانب حتی مقدار زیادی از تعهدات شهرداری را نیز انجام داده ام ولی متاسفانه اهمیتی برایشان نداشته و حتی به مصوبه های شورا نیز که همگی، شهرداری را ملزم به انجام تعهدات خود کرده اند، اهمیتی ندادند.

وی ادامه داد: اعضای شورا نیز متاسفانه بجز مصوبات که همگی بنفع مردم و پروژه بوده هیچ اقدامی جهت اجرای مصوبات ننموده و اینجانب بیش از چهارسال است هر ماه سه بار از مشهد به بناب برای پیگیری کارهای پروژه می آیم، ولی متاسفانه کاری پیش نمی رود.

کاظمی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم این گره کور که منافع کل مردم بناب در آن است، با پیگیری مسئولان ارشد شهرستان باز شود.

اینکه چرا در طول ۴ سال شورا و شهرداری نتوانسته از این سرمایه گذار حمایت کرده و شهربازی را ایجاد نماید، خود جای سوال است، که امیدواریم جوابی قانع کننده دریافت کنیم.

انتهای پیام/ش