به گزارش انعکاس بناب، در سال ۹۴ شهردار وقت بناب به جهت احداث خیابان، به تخریب یک واحد سرویس بهداشتی واقع در خیابان مطهری جنب منبع آب نموده است، تا طرح خیابان کشی را اجرا نمایند، اما همچنان بلاتکلیف مانده است. به دلیل نبود حصار، این مکان در حال حاضر  محلی برای انباشت فضولات تبدیل […]

به گزارش انعکاس بناب، در سال ۹۴ شهردار وقت بناب به جهت احداث خیابان، به تخریب یک واحد سرویس بهداشتی واقع در خیابان مطهری جنب منبع آب نموده است، تا طرح خیابان کشی را اجرا نمایند، اما همچنان بلاتکلیف مانده است.

به دلیل نبود حصار، این مکان در حال حاضر  محلی برای انباشت فضولات تبدیل گردیده و از نظر بهداشتی، ظاهری ناشایست به شهر بخشیده است.

به گفته شهروندان بنابی این مکان محلی برای معتادین تزریقی شده و رفتارهای ناخوشایندی که هر روز اصناف این منطقه شاهد آن هستند، می باشد، روزانه زباله های زیادی از جمله فضولات، سرنگ، پلاستیک و… توسط اصناف آن منطقه جمع آوری می شود.

اصناف و کسبه نزدیک محل اذعان داشتند در تابستان اوضاع اینجا غیر قابل تحمل می شود و از آنجا که بناب یک شهر توریستی است، بنابراین نباید چهره شهرستان را با چنین مکانهایی مخدوش کرد.

پیشنهاد می کنیم، اگر قرار است خیابان کشی شود، حداقل تا فراهم شدن شرایط مسیر بن بست را با دیوار کشی ببندید تا مشکلات بهداشتی به همراه نداشته باشد.

ناگفته نماند، با ایجاد این مسیر، بخش بزرگی از ترافیک خیابان مطهری کاسته خواهد شد، که باید مسئولان عزیز عنایت بیشتری به این پروژه داشته باشند.

 انتهای پیام/مهناز پورتقی