مجتبی فتحی زاده صبح امروز  در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب در این خصوص گفت؛ بیست و دومین سمینار آنالیز ریاضی، بارویکرد ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه آنالیز ریاضی، ۶ الی ۷ بهمن ماه سال جاری در محل دانشگاه بناب برگزار خواهد شد. مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب در خصوص محورهای این […]

مجتبی فتحی زاده صبح امروز  در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب در این خصوص گفت؛ بیست و دومین سمینار آنالیز ریاضی، بارویکرد ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه آنالیز ریاضی، ۶ الی ۷ بهمن ماه سال جاری در محل دانشگاه بناب برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب در خصوص محورهای این سمینار ملی گفت؛ محورهای این سمینار آنالیز تابعی، آنالیز تابعی غیر خطی، آنالیز هارمونیک، آنالیز مختلط، آنالیز فازی، جبرهای باناخ، نظریه عملگرها، و سایر شاخه ها و کاربردهای آنالیز می باشد.

وی در ادامه ضمن تشکر از حامیان مالی این سمینار گفت؛ حامیان این سمینار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انجمن ریاضی ایران، بانک تجارت، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام می باشد و امیدواریم با حضور ریاضیدانان برجسته داخلی و خارجی از قبیل پروفسور محمد مرسلین، پروفسور میرزا وزیری و پرفسور ودات سوآت ارتورک سطح علمی بیش از پیش باشد.

فتحی زاده در پایان خاطر نشان ساخت؛ در سالهای گذشته نیز در دانشگاه بناب سمینارهای معتبری از قبیل ششمین سمینار هندسه و توپولوژی ایران و سومین سمینار تاریخ ریاضی ایران برگزار شده است که لازم میدانم از زحمات شبانه روزی دبیر محترم بیست و دومین سمینار آنالیز ریاضی، دکتر پیری و دبیران سمینارهای پیشین جناب آقای دکتر علی حاجی بدلی، دکتر سیدحمیدرضا مراثی، اعضای کمیته سمینار و گروه ریاضی دانشگاه تشکری ویژه بکنیم.

انتهای پیام/ش