به گزارش انعکاس بناب، بیست و دومین سمینار ریاضی و کاربرد های آن با حضور پژوهشگران برجسته، ایرانی و خارجی پس از دو روز ۶لغایت ۷ بهمن با ارائه سمینار های مختلف در این ضمینه برگزار شد. بر اساس این گزارش در این سمینار، تعداد ۱۶۹ نفر در سمینار شرکت کردند از این تعداد ۵ […]

به گزارش انعکاس بناب، بیست و دومین سمینار ریاضی و کاربرد های آن با حضور پژوهشگران برجسته، ایرانی و خارجی پس از دو روز ۶لغایت ۷ بهمن با ارائه سمینار های مختلف در این ضمینه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این سمینار، تعداد ۱۶۹ نفر در سمینار شرکت کردند از این تعداد ۵ شرکت کننده از کشور ترکیه و ۱شرکت کننده از کشور هندوستان حضور داشتند و سمینار های خود را ارائه دادند.

همچنین تعداد ۱۳۵ مقاله در سمینار توسط دبیر خانه ثبت شده و از این تعداد، پس از طی مراحل داوری و تشکیل جلسات کمیته علمی ۸۵ مقاله بصورت سخنرانی و ۲۵ مقاله بصورت پوستر برگزار شد.

گفتنی است، ارزیابی داوران از سرتاسر کشور سطح علمی سمینار بسیار بالا بوده و تمامی مقالات دریافتی در سمینار به ۳۷۰ داور در سرتاسر کشور ارسال شده است و پس از تشکیل کمیته علمی و نتایج داوری سطح علمی مقالات بسیار بالا ارزیابی شد.

و همچنین تمامی مقالات پذیرفته شده در بیست و دومین سمینار آنالیز ریاضی طی مکاتباتی که با پایگاه استنادی جهان اسلام ISC شده است در این پایگاه ثبت خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱