سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر با اشاره به برنامه های شاخص ایام الله دهه فجر، گفت: نشست های روشنگری، غبار روبی مزار شهدا، شب شعر انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن، نمایشگاه کتاب، مسابقات جام فجر، افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری یادواره شهدا، جشن پیروزی […]

سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر با اشاره به برنامه های شاخص ایام الله دهه فجر، گفت: نشست های روشنگری، غبار روبی مزار شهدا، شب شعر انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن، نمایشگاه کتاب، مسابقات جام فجر، افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری یادواره شهدا، جشن پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه های شاخص دهه فجر در شهرستان بناب خواهد بود.

وی با بیان اینکه یادواره ۳۷۰ شهید شهرستان بناب در ۲۰ بهمن برگزار میشود، گفت: این برنامه بزرگ و معنوی راس ساعت ۱۸:۳۰ با حضور فرمانده محترم سپاه عاشورا سردار کریمیان در مسجد النبی این شهرستان برگزار می شود.

این مقام فرماندهی در ادامه ضمن دعوت از مردم ولایتمدار بناب جهت شرکت در این یادواره، گفت: انتظار می رود تمام اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشته باشند، چرا که بود و نبود ما از شهدا و ایثارگران عزیز است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اهمیت حضور مردم در این یادواره، تاکید کرد: گنجینه ارزشمندی که از شهدا برای ملت ایران به یادگار مانده است بهترین وسیله برای مقابله با تهاجم ناجوانمردانه دشمنان ایران در حوزه فکر،اندیشه وفرهنگ است و اگر جوانان ما به آنها اقتدا کنند قطعا نسل آینده ما موفق خواهد بود.

سرهنگ دوستی بر حساس کردن نسل جوان و نوجوان نسبت به وقایع اوایل انقلاب تاکید کرد و اظهارداشت: با همکاری و همراهی خانواده ها باید نسل جوان را از رویدادها مهم انقلاب اسلامی آگاه سازیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: قطعا مردم شهید پرور بناب در این راهپیمایی باردیگر نشان خواهند داد که در دشمنی دشمنان تردید نداشته و از پشتیبانی نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی، دست برنخواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه بناب،  ۲۲بهمن را روز تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عنوان و یادآور شد: همچنانکه رهبر معظم انقلاب تصریح فرمودند، این روز بزرگ،  تزریق روح و خون تازه و نفسی نو برای ملت و کشور است و به فضل خدا راهپیمایی امسال پرشورتر از گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/ش