به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز ضیاءالله اعزازی در این مراسم، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اذعان داشت: در این دهه شکوهمند اتفاقات زیادی صورت گرفته است، و به تعبیر امام خمینی (ره) یک انقلاب بزرگ فرهنگی صورت گرفته است. نماینده بناب در ادامه با انتقاد از بی توجهی مسئولان کشور به حوزه فرهنگ، […]

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز ضیاءالله اعزازی در این مراسم، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اذعان داشت: در این دهه شکوهمند اتفاقات زیادی صورت گرفته است، و به تعبیر امام خمینی (ره) یک انقلاب بزرگ فرهنگی صورت گرفته است.

نماینده بناب در ادامه با انتقاد از بی توجهی مسئولان کشور به حوزه فرهنگ، افزود: متاسفانه مسئولان در انجام کارها کم کاری داشته اند که این باعث پدید آمدن مشکلات زیادی می شود.

وی با اشاره به فرموده های رهبر معظم انقلاب در سازندگی و جهاد، گفت: ۱۵ سال پیش اگر به این روستا سفر میکردید مجبور به گذر از راه های بسیار نامناسبی بودید، ولی اکنون به برکت این نظام و حکومت اسلامی، تمامی مسیر های عبور و مرور روستایی شهرستان به صورت مناسبی تعمیر شده و راه های ورود به این روستا تکمیل شده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از معلمانی که در ساخت این مدرسه مشارکت داشته اند، گفت: همت معلمان عزیز در این خصوص یک ارزش است و جا دارد دست این عزیزان ببوسیم.

وی در خاتمه افزود: معلم باید در تمامی عرصه ها معلم باشد، معلمان الگوی ما و فرزندانمان هستند، چه بسا معلم باید در همه موضوع ها ما را درس بدهد.

گفتنی است، تمامی هزینه های این مدرسه توسط معلمان خیر پرداخت شده است.

گزارش تصویری

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱