به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شهر علی الخصوص عاملان این امر مهم، اذعان داشت: توسعه در کشور زمانی میسر می شود که از لحاظ فنی مشکلات ما کارشناسی شده باشد، در آن صورت بهره وری افزایش و هزینه ها کاهش خواهد یافت. نماینده بناب از […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شهر علی الخصوص عاملان این امر مهم، اذعان داشت: توسعه در کشور زمانی میسر می شود که از لحاظ فنی مشکلات ما کارشناسی شده باشد، در آن صورت بهره وری افزایش و هزینه ها کاهش خواهد یافت.

نماینده بناب از اداره برق شهرستان و کارگران زحمت کش این مجموعه تقدیر و قدردانی کرد.

علی حاجی زاده رئیس اداره برق شهرستان بناب، نیز با تقدیر و تشکر از همکاری مسئولان و روستاییان قره چپق، گفت: طی سال جاری مبلغ بیست و نه میلیارد و چهارصد میلیون ریال بودجه برای پیش بردن طرح های اداره برق جذب شده است که در ۵ پروژه به کار رفته است.

وی افزود: هدف اصلی ما از این طرح ها کاهش خاموشی ها و پایداری شبکه می باشد.

حاجی زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته، گفت: در جاهایی که لازم بود، چه در شهر و چه در روستاهای بناب، کابل ۲۰کیلو ولتی را به صورت کامل زمینی کرده ایم، و در طی این چند سال گذشته به اندازه ۴۰ سال زیر ساخت ۲۰کیلو ولتی زمینی ایجاد کرده ایم تا باعث کاهش خاموشی در شهر شود.

وی ادامه داد: خاموشی ما در سطح شهر به ازای هر مشتری روزانه ۵ دقیقه و ۳۶ ثانیه بود که اکنون این زمان را به دو دقیقه و سی و پنج ثانیه کاهش داده ایم.

  رئیس اداره برق شهرستان بناب با بیان اینکه میانگین قطعی برق در سطح استان ۳ و نیم دقیقه است، گفت: این به ما نشان می دهد که وضعیت کنونی شهرستان ما از میانگین استانی هم بهتر شده است اما باز هم رضایت بخش نیست.

حاجی زاده با اشاره به زمان بر بودن عیب یابی سیستم برق رسانی روستای قره چپق گفت: متاسفانه قبل از اینکه این طرح را ایجاد کنیم برق این روستا از طریق راه باغات کشاورزی به این محل میرسید که در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در این سیستم برق رسانی، عیب یابی این محل با سختی های زیادی صورت می گرفت.

وی ادامه داد: این مسیر را به عنوان مسیر دوم روستای قره چپق احداث کرده ایم که به امید خدا از این پس برق رسانی روستای قره چپق از این مسیر تغذیه خواهد شد و مسیر قبلی  ضمن اینکه باقی خواهد بود، اصلاح آن را نیز انجام خواهیم داد.

   

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱