به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن و ایام فاطمیه در جمع مسئولان  این شهرستان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه لفاضه های آقای ترامپ در عالم سیاست هوچی گری است، گفت: رئیس جمهور آمریکا جوگیر شده است که به فضل الهی مردم […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن و ایام فاطمیه در جمع مسئولان  این شهرستان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه لفاضه های آقای ترامپ در عالم سیاست هوچی گری است، گفت: رئیس جمهور آمریکا جوگیر شده است که به فضل الهی مردم ولایت مدار بناب روز جمعه با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ رجزخوانی ها و سخنان نسنجیده و خام ترامپ را خواهند داد.

وی افزود: سخنان ناپخته و اعمال تحریم و تهدید اخیر استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی برای ملت ایران تازگی نداشته و ملت ایران ۳۸ سال شدیدترین سختی ها و تحریم های ظالمانه را تجربه کرده اند.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: ملت ایران در ۳۸ سال گذشته در تمام عرصه ها مشارکت گسترده داشته و قطعاً در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز گسترده تر از قبل به وظیفه خود عمل کرده و در صحنه حضور خواهند یافت.

فرج اللهی همچنین تصریح کرد: ترامپ تسلیم حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در این شهرستان اندیشیده شده است، بر همکاری و همیاری همگان در این روز مهم تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مردم تداوم انقلاب را تضمین می کنند، گفت: این مردم است که می تواند امنیت کشور را تضمین کند، روحیه از خود گذشتگی و ایثارگری ملت ایران کشور را همیشه زنده نگه داشته است.

فرج اللهی همچنین از شورای اسلامی شهر و شهرداری و نیز اتاق اصناف به خاطر تزیین مناسب شهر در ایام دهه مبارک فجر تقدیر و تشکر کرد و گفت: انصافاً امسال شرایط تزیین نسبت به سال های قبل متفاوت تر بود.

فرماندار بناب در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نزدیکی ایام فاطمیه، گفت: این ایام فرصت مناسبی است که آسیب های اجتماعی و سبک زندگی در شهرستان، ادارات و روستاها مطرح و آسیب شناسی شود.

وی با بیان اینکه به مردم امید دادن منجر به تداوم انقلاب می شود، افزود: مردم ایران همیشه پای انقلاب بوده و هست اما اگر مردم خدای نکرده روزی نامید شود، آن روز برای ما خطرناک خواهد بود، بنابراین باید در کنار مطرح کردن ضعفهای جامعه، با برجسته کردن مثبت ها به مردم امید داد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب و مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان نیز در این جلسه حضور پرشور قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را نسبت به سال های قبل مهم و ضروری دانست و تأکید کرد: به نمایش گذاشتن وحدت و اتحاد امت ایران اسلامی موجب عقب نشینی دشمنان و دلگرمی مسلمانان منطقه و جهان اسلام خواهد شد.

سرهنگ عمران دوستی افزود: حضور پرشور مردم ولایت مدار ایران اسلامی در سی و هشتمین جشن انقلاب اسلامی به یأس دشمنان داخلی و خارجی منجر خواهد شد.

وی در ادامه از مسئولان و قشرهای مختلف مردم خواست در مراسم یادواره شهدای شهرستان حضور یابند و از تمامی دستگاه هایی که برای برگزاری و آماده سازی این یادواره مساعدت کردند تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ش