به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز مصادف با سی و هشتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پس از راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن مردم شهرستان بناب و پاسخ دندان شکن آنها به یاوه‌گویی‌ها و تهدیدات توخالی دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه از حضور حماسی […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز مصادف با سی و هشتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پس از راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن مردم شهرستان بناب و پاسخ دندان شکن آنها به یاوه‌گویی‌ها و تهدیدات توخالی دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه از حضور حماسی آحاد مختلف مردم اعم از زنان و مردان در این راهپیمایی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: هر روز که می‌گذرد در این نظام و انقلاب ثمره مبارکی رشد و نمو پیدا می‌کند و پیشرفت‌های حاصله در زمینه‌های علمی، صنعتی، پزشکی، موشکی قابل انکار نیست.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی به این پیشرفت‌ها واقف است ولی هنوز عده‌ای در داخل خود را به خواب غفلت زده‌اند.

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: آنچه آمریکا و غربی‌ها را عصبانی می‌کند از این ناحیه است که جوانان ایرانی چطور به این پیشرفت‌های روز دنیا دست یافته‌اند.

حجت الاسلام باقری‌بنابی با بیان اینکه در سایه دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی تمام حیله‌ها و نیرنگ‌های آمریکا و غرب در جهان رنگ باخته‌اند؛ اظهار کرد: تمام پیشرفت‌های بدست آمده محصول ایمان و اعتقاد است و این اعتماد به نفس را نیز امام راحل به ما آموخته‌اند.

وی افزود: امروز این معجزه و ابتکارات و پیشرفت‌های عظیم نتیجه مبارزات امام راحل است که برای ما به ارمغان آوردند و مقام معظم رهبری نیز ادامه دهنده همان مسیری است که امام بزرگوار ترسیم کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس با بیهوده خواندن یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور بزک کرده آمریکا اذعان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای رسیده است که دولت مردان آمریکا می‌گویند ایران به ما اعتنا نمی‌کند و این اقرار و اعتراف نشان دهنده عظمت جمهوری اسلامی است و مفسران غربی اعتراف می‌کنند که رئیس جمهوری آمریکا عقل خود را از دست داده است.

باقری‌بنابی گفت: نباید یک عده را دلسرد کنیم، باید اتحاد ملی و انسجام ملی را در عمل پیاده کنیم نه در شعار و سعی نکنیم با دستان خود از نیروهای وفادار انقلاب برای نظام مخالف تربیت کنیم.

وی با اذعان به اینکه یک عده از بزرگان از این موضوع غافل هستند؛ تأکید کرد: هر دولتی که آمده و رفته، همه دولت‌ها و مدیران در کنار خوبی‌ها یک عده معایب نیز باقی می‌گذارند و متأسفانه دولت جدیدی که روی کار می‌آید اقدام به تخریب دولت قبلی می‌کند و به نوعی دولت قبلی را می‌کوبد.

امام جمعه بناب ادامه داد: باید اذعان کنیم که تمام پیشرفت‌ها مرهون تمام دولت‌ها و تمام مدیران در طول ۳۸ سال گذشته بوده و نباید نمک خورده و نمکدان شکن بشکنیم و نباید یک عده خدمتگذار را تحویل و یک عده دیگر را طرد و منزوی کنیم که این روش سلیقه الهی نیست و این سلیقه‌ها در جامعه جواب نداده و نخواهد داد.

باقری‌بنابی در عین حال تأکید کرد: حساب فتنه و فتنه‌گر جداست، همانطوری که همواره مقام معظم رهبری بارها به دفع حداقلی و جذب حداکثری تأکید داشته‌اند.

وی یادآوری کرد: امروز باید اعتراف کنیم که اگر اقدام و مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس نبود، ملت ایران امروز به این همه افتخار و عظمت دست نمی‌یافتند.

خطیب جمعه شهرستان بناب بیان کرد: البته بیشتر از همه باید قدردان خون شهدا، رزمندگان و ایثارگران باشیم که با نثار خون پاک خود خودکفایی و آسایش و امنیت را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آوردند و قطعاً این پیشرفت‌ها مرهون کسانی است که با تحمل زندان و شکنجه زمینه را برای سقوط رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت فراهم کردند.

باقری‌بنابی در عین حال اظهار کرد: احتمالاً برای عده‌ای جای سؤوال باشد که آیا در قبال این همه پیشرفت در جمهوری اسلامی سایر کشورها پیشرفت نداشته‌اند.

وی افزود: به این دسته از افراد می‌گویم آنها هم پیشرفت‌هایی داشته‌اند ولی نه به اندازه جمهوری اسلامی از طرف دیگر آن کشورها ۳۸ سال در تحریم و تهدید نبودند و اگر آنها موفقیت و پیشرفتی داشته‌اند مربوط به کمک سایر کشورهاست ولی جمهوری اسلامی این پیشرفت‌ها را مرهون تلاش نیروهای داخلی خود می‌داند.

انتهای پیام/فارس