به گزارش انعکاس بناب، سرپناه این دو خانواده محروم، با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد. رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بناب در حاشیه این افتتاح ها به خبرنگار ما گفت: در ۱۰ ماهه اول امسال  ۱۲واحد مسکن شهری با اعتبار دولتی ۷۷۰ میلیون ریال و مساعدت خیرین به ارزش ۵ میلیارد و ۶۷ میلیون […]

به گزارش انعکاس بناب، سرپناه این دو خانواده محروم، با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بناب در حاشیه این افتتاح ها به خبرنگار ما گفت: در ۱۰ ماهه اول امسال  ۱۲واحد مسکن شهری با اعتبار دولتی ۷۷۰ میلیون ریال و مساعدت خیرین به ارزش ۵ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال و از محل کمکهای مردمی و صدقات به ارزش ۲۶۱ میلیون ۸۰۰ هزار ریال، احداث شده و تحویل مددجویان شده است.

وی افزود: ۱۲واحد مسکن روستایی نیز با اعتبار دولتی به ارزش ۶۱۲ میلیون ریال و مساعدت خیرین به میزان یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال و ازمحل کمکهای مردمی و صدقات به میزان ۱۱۵ میلیون ریال، احداث و تحویل روستائیان مددجو شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بناب ادامه داد: در قالب تعمیرات منزل و حصارکشی به تعداد ۶۳ مورد با ارزش ۲۶۹ میلیون ریال از اعتبار دولتی و به میزان ۷۶۶ میلیون ریال از محل کمکهای مردمی و صدقات هزینه شده و به تعداد ۳۰ مورد تعمیرا ت نیز تا ۱۵ بهمن سال جاری با ارزش ۹۰۰ میلیون ریال به پایان خواهد رسید.

حیدری در خصوص افتتاح های امروز گفت: سه واحد ساختمانی روستایی در دو روستای پایلوت با مشارکت سپاه به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال با انشعابات آب، برق، گاز به مددجویان تحویل داده شد.

وی ضمن قدر دانی از امام جمعه، فرماندار، نماینده بناب و کلیه خیرین و برادران بسیج سازندگی، فرماندهی محترم سپاه ، بخشدار، شهردار محترم و روسای محترم ادارات آب، برق، گاز، شورای محترم شهر بناب، دهیاران روستای آلقو و خوشه مهر و کلیه خبرنگاران، افزود: امیدوارم که ملت شریف و نیکوکار ما را امین امانات خود دانسته و با راهنماییها وکمکهای خویش در جهت یاری رساندن به نیازمندان واقعی دستگیری نمایند.

گزارش تصویری

انتهای پیام/ش