به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی بهداشت و درمان شهرستان بناب با تاکید بر نیاز مبرم اصلاح بهداشت و درمان شهرستان گفت: مردم از ما انتظار دارند و ما باید به نوعی این انتظارات را بی جواب نگذاریم. وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی، برداشتن مشکلات […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی بهداشت و درمان شهرستان بناب با تاکید بر نیاز مبرم اصلاح بهداشت و درمان شهرستان گفت: مردم از ما انتظار دارند و ما باید به نوعی این انتظارات را بی جواب نگذاریم.
وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی، برداشتن مشکلات مالی از سر راه مردم بود، گفت: بیمار باید فقط دغدغه درمان داشته باشد و نباید به هزینه های درمانی خود بیاندیشد.
اعزازی پیشرفتهای حوزه سلامت و درمان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید در مورد بهداشت و سلامت گام های مناسبی برداشته است، بعد از چندین سال زمینه ها فراهم شده که کشور بتواند در زمینه سلامت حرکت رو به پیشرفت داشته باشد.
نماینده بناب با اشاره به کمک های خیرین در عرصه بهداشت و سلامت، گفت: خیرین در چند سال اخیر از کمک های خود در این زمینه دریغ نکرده اند.
وی در ادامه از ساخت مرکز MRI در بناب خبر داد و گفت: در حال طی مراحل ساخت مرکز MRI خیر ساز هستیم که تمامی هزینه ها من جمله هزینه زمین ساخت را خیرین برعهده گرفته اند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با بیان اینکه تمامی مراحل این مجتمع فراهم شده است گفت: تنها مشکلی که داریم عدم صدور مجوز این مجتمع است که به امید خدا به آقای دکتر صومی امیدوار هستیم که این مشکل را نیز برطرف کنند.

فرماندار بناب نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: در طول سه و نیم سال گذشته شاهد تحول عظیم و انقلابی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان کشور علی‌الخصوص شهرستان بناب بوده‌ایم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز  بخاطر اختصاص ۲۰ پزشک در بخش‌های مختلف به این شهرستان تصریح کرد: با جذب این پزشکان شاهد کاهش اعزام بیماران اورژانسی به تبریز هستیم.

فرج‌اللهی با اشاره به ورود خیران به حوزه سلامت خاطرنشان کرد: باز شدن پای خیران به مسائل بهداشتی یکی از موفقیت‌های این دولت است و امیدواریم با کمک‌های خیران و مساعدت‌های دولت شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف بهداشتی در منطقه باشیم و مردم نیز بتوانند از این امکانات استفاده مطلوب را ببرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۶۰ درصد بیماران بستری در بیمارستان‌های بناب را افراد غیربومی و از شهرهای همجوار استان آذربایجان‌غربی تشکیل می‌دهند و این نشان دهنده این است که پزشکان، پرستاران و عوامل بهداشتی و درمانی خدمات خوبی به بیماران ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱