به گزارش انعکاس بناب، دومین اجلاس مجمع بسیج شهرستان بناب ظهر امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه در سپاه ناحیه بناب با حضور جمع کثیری از بسیجیان و منتخبان اقشار مختلف بسیج، تعدادی از مسئولین ادارات، بخشدار مرکزی و رئیس دادگستری بناب تشکیل گردید. فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن تشکر از مردم شریف و ولایت مدار […]

به گزارش انعکاس بناب، دومین اجلاس مجمع بسیج شهرستان بناب ظهر امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه در سپاه ناحیه بناب با حضور جمع کثیری از بسیجیان و منتخبان اقشار مختلف بسیج، تعدادی از مسئولین ادارات، بخشدار مرکزی و رئیس دادگستری بناب تشکیل گردید.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن تشکر از مردم شریف و ولایت مدار بناب که با حضور گسترده خود در مراسم مختلف دهه فجر، یادواره شهدا و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، گفت: مردم غیور بناب بار دیگر با رهبر معظم انقلاب، شهدا و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت نموده و مشت محکمی بر یاوه سرایهای رییس جمهور آمریکا کوبیدند.

وی در ادامه به تشریح اهداف اجلاس مجمع بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجیان در تمام عرصه ها مانند هشت سال دفاع از ارزشهای نظام دفاع خواهند کرد و امسال نیز در جهت عمل به منویات رهبری در جهت کاهش مصرف انرژی و کاهش معضل اجتماعی طلاق گامهایی اساسی برای فرهنگ سازی برداشته شده است.

اسدی رییس اداره برق بناب نیز بابیان اینکه در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ اقدامات اساسی جهت کاهش مصرف برداشته شده است، گفت: این در حالی است که ۳ الی ۴ درصد در مصارف خانگی با کاهش مصرف روبرو شدیم که نشان دهنده تاثیرگذاری حرکت فرهنگی بسیجیان می باشد و امیدواریم سال ۹۶ نیز این روند ادامه پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، افزود: جهت جلوگیری از سرقت و اتلاف انرژی اقدامات اساسی در شهرستان بناب صورت گرفته است.

 رییس دادگستری بناب نیز در ادامه این جلسه از کاهش ۶ درصدی طلاق در شهرستان خبر داد.

قاسمی وند به تاثیر مخرب ماهواره و فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: همه ما به خصوص بسیجیان عزیز و خانواده ها باید با تمسک به قرآن و عترت جلوی هجوم فرهنگی وجنگ نرم دشمن بایستیم.

در خاتمه ناصر بزاز بنابی رییس مجمع بسیج شهرستان، بیانیه پایانی این مجمع را قرایت نموده و مطالبات بسیجیان از مسولین و نماینده مجلس را بیان نمودند.

  انتهای پیام/ش