به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب اظهار داشت: شهرستان بناب بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین مبارزه با موادمخدر و قاچاقچیان از آن خود کرد. وی با تقدیر […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب اظهار داشت: شهرستان بناب بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین مبارزه با موادمخدر و قاچاقچیان از آن خود کرد.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی و همکاری‌های نزدیک و مثمرثمر سپاه ناحیه بناب و اداره اطلاعات شهرستان در امر مبارزه با مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان تصریح کرد: طی ۱۱ ماه سال‌جاری ۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در همین مدت ۶۲۳ نفر معتاد و ۳۷۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

فرج‌اللهی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه اعتیاد و تأکید بر استمرار تشکیل این کلاس‌ها، از مسؤولان شبکه بهداشت و درمان به عنوان مسئول کمیته آموزش خواست همچنان نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارکنان ادارت و در سطح روستاها با هماهنگی بخشدار مرکزی اقدام کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب سپس با بیان اینکه پاک‌سازی مناطق آلوده مورد استقبال اهالی قرار گرفته بود، از مسؤولان نیروی انتظامی نیز خواست نسبت به ادامه طرح پاک‌سازی در مناطق آلوده و برخورد با قاچاقچیان خرده فروش اقدام لازم را معمول دارند.

انتهای پیام/ش