به گزارش انعکاس بناب،  هوشنگ شریفی عصر امروز در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با ارائه گزارش وضعیت بهداشت و درمان شهرستان گفت: واگذاری امور بهداشتی و درمانی مردم به بخش خصوصی از جمله اهداف این دولت است و با واگذاری امور بهداشتی ۶۴ هزار نفر از جمعیت شهری بناب به […]

به گزارش انعکاس بناب،  هوشنگ شریفی عصر امروز در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با ارائه گزارش وضعیت بهداشت و درمان شهرستان گفت: واگذاری امور بهداشتی و درمانی مردم به بخش خصوصی از جمله اهداف این دولت است و با واگذاری امور بهداشتی ۶۴ هزار نفر از جمعیت شهری بناب به بخش خصوصی باعث شده که کیفیت خدمات ارائه شده در سایر بخش‌ها بالاتر برود.

هوشنگ شریفی با اشاره به جذب ۲۰ پزشک متخصص طی سال‌جاری در شهرستان بناب تصریح کرد: امسال برابر ۴ سال گذشته پزشک متخصص در این شهرستان جذب شده است.

وی افزود: با جذب این ۲۰ متخصص آمار بیماران اعزامی به مرکز استان ۴۰ درصد کاهش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب اذعان کرد: دو رشته دیگر به رشته‌های مجتمع آموزش سلامت بناب افزوده شده و هم اکنون ۶۰ دانشجو در این مؤسسه مشغول تحصیل هستند که در تلاش هستیم تا آن را به دانشکده تبدیل کنیم.

کنترل کامل شپش در مدارس بناب

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب نیز در ادامه جلسه  از کنترل کامل شپش در مدارس بناب خبر داد و اظهار داشت: با وجود گذشت مهلت تعیین شده مشکلات میدان دواب بناب هنوز حل نشده و از لحاظ بهداشتی این مجموعه دارای وضعیت مناسبی نیست و انتظار داریم شهرداری نسبت به انجام تعهدات خود تسریع کند.

وی با اسفناک توصیف کردن وضعیت این میدان بر ضرورت رفع نواقصات آن تأکید کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب با اشاره به افزایش میزان حیوان گزیدگی در برخی روستاهای این شهرستان تصریح کرد: سگ‌های ولگرد نیز همچنان در سطح شهر جولان می‌دهند.

انتهای پیام