✅آخوندی ماند، همچنان که شرمساریِ وکیل الدولگی برای برخی از نمایندگان ماند. استیضاح یعنی توضیح خواستن. و عجیب اینکه نمایندگان محترم و علی الخصوص نمایندگان استانی، حادثه ی قطار، سوختن و پودر شدن ۵۰ نفر از هموطنان را قابلِ استنتاج از وزیر مربوطه ندانسته اند. اینکه به برکناری آخوندی رای مثبت و یا منفی می […]

✅آخوندی ماند، همچنان که شرمساریِ وکیل الدولگی برای برخی از نمایندگان ماند. استیضاح یعنی توضیح خواستن. و عجیب اینکه نمایندگان محترم و علی الخصوص نمایندگان استانی، حادثه ی قطار، سوختن و پودر شدن ۵۰ نفر از هموطنان را قابلِ استنتاج از وزیر مربوطه ندانسته اند. اینکه به برکناری آخوندی رای مثبت و یا منفی می دادند، مهم نبوده و نیست. مهم جانبداری نمایندگان از مردم و استیفای حقوق آنها است. آنها که می گویم یعنی کسانی که اعتبار و جایگاه نمایندگی را از ایشان دارند نه امثال آخوندی.

✅از این به بعد هر کجا دیدید نماینده ای [کسانی که استیضاح آخوندی را همراهی نکردند]از حقوق مردم حرف می زند بدانید لاف می زند. خیلی وقاحت می خواهد که خون مردم، دستاویز امتیاز گیری قرار گیرد. اما برخی از نمایندگان، ناشیانه این وقاحت را از خودشان بروز دادند.

✅قبیله گرا که باشی دیگر مردم و درد و آلام شان برایت معنی ندارد. قبیله گرا که باشی، لغو کنسرت علی مطری نیمه شب بی خوابت می کند اما برای سوختن ۵۰ نفر، کَک اَت هم نمی گزد.

??آقای نماینده، یادم تو را فراموش!

✳️واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می‌کنند/ چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

✳️گوییا باور نمی‌دارند روز داوری/کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند

انتهای پیام/ش