به گزارش انعکاس بناب  به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فنی استان با ابراز تاسف از حادثه ریزش تونل انرژی تبریز و جان باختن تعدادی از کارگران،بر لزوم انجام روش‌های محاسباتی و نکات ایمنی و حفاظت در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و خواستار توجه و رسیدگی به خانواده‌های […]

به گزارش انعکاس بناب  به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فنی استان با ابراز تاسف از حادثه ریزش تونل انرژی تبریز و جان باختن تعدادی از کارگران،بر لزوم انجام روش‌های محاسباتی و نکات ایمنی و حفاظت در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و خواستار توجه و رسیدگی به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه شد.

وی اضافه کرد: تونل انرژی تبریز با هدف تامین پایدار برق این شهر و مترو به عمق ۱۶تا ۱۷ متر از سطح زمین و به طول چهار کیلومتر از حدفاصل عینالی و خیابان روشنایی اجرا می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین بر اجرای ضوابط و مقررات فنی و مهندسی از سوی دستگاه‌های اجرایی در تنظیم قراردادهای اجرایی و پیمانکاری تاکید کرد.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت‌ریزی در سطح شهر و جاده‌های استان تاکید کرد: رعایت اصول فنی و کیفیت آسفالت از سوی شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خود با اشاره به جایگاه و فلسفه وجودی شورای فنی استان تصریح کرد: در راستای بهبود و کمک به توسعه و پیشرفت استان و روان‌سازی فرآیندهای اجرایی پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی تشکیل جلسات شورای فنی ضروری است.

انتهای پیام/