به گزارش انعکاس بناب، ولی‌اله فرج‌اللهی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب با اشاره به اقدامات انجام یافته در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: با اینکه از وضعیت موجود رضایت نداریم، اما در سال ۹۵ این ستاد اقدامات مهمی را انجام داده است که از مهم ترین آنها رفع موانع تولید است. […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی‌اله فرج‌اللهی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب با اشاره به اقدامات انجام یافته در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت:

با اینکه از وضعیت موجود رضایت نداریم، اما در سال ۹۵ این ستاد اقدامات مهمی را انجام داده است که از مهم ترین آنها رفع موانع تولید است.

وی افزود: با قاطعیت عرض می‌کنم در شهرستان بناب واحدی نداریم که به علت بدهی به ادارات خدمات‌رسان تعطیل شده باشد.

فرماندار بناب با بیان اینکه موانع تولید را به کلی در این شهرستان برداشته ایم، عنوان کرد: به ۳۵ واحد تولیدی از طریق ثبت نام در سایت بهین یاب تسهیلات بانکی سرمایه در گردش پرداخت شده است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب تصریح کرد: از ۳۵ واحد تولیدی، به ۲۱ واحد در حوزه صنعت با پرداخت ۱۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و به ۱۴ واحد در حوزه کشاورزی با پرداخت ۱۰۸ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده که هم اکنون به فعالیت خود ادامه می دهند.

فرج اللهی افزود: در حوزه کشاورزی ۱۰ واحد تولیدی از طریق بسیج سازندگی سپاه تسهیلات پرداخت شده است.

نماینده دولت در شهرستان بناب با اشاره به میزان صادرات از گمرک شهرستان بناب گفت: تا آخر بهمن سالجاری ۳۷ هزار و ۴۰۱ تن انواع خشکبار به سایر کشورها صادر شده است، که پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر سال این رقم به بیش از ۴۱ هزار تن برسد.

فرماندار بناب در خاتمه با بیان اینکه میزان صادرات بناب نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت: روز به روز افزایش چشمگیر صادرات در بناب را شاهدیم که امیدواریم همچنان این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ش