به گزارش انعکاس بناب، بهنام رحیم زاده ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب، با اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: از طریق صدور پروانه های انفرادی و کارگاهی توانستیم فعالین صنایع دستی را در سطح شهرستان شناسایی و ساماندهی کنیم. وی با اشاره به تشکیل جلسات توجیهی در […]

به گزارش انعکاس بناب، بهنام رحیم زاده ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب، با اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: از طریق صدور پروانه های انفرادی و کارگاهی توانستیم فعالین صنایع دستی را در سطح شهرستان شناسایی و ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به تشکیل جلسات توجیهی در جهت آموزش صنایع دستی گفت: در روستاهای آخوندقشلاق، چبقلو و قره چپق به صورت پایلوت به جهت توسعه رشته‌های صنایع دستی به عنوان رشته های جایگزین حمایت پایدار صورت گرفته و آموزشهای لازم داده شده است.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان بناب از برپای نمایشگاه صنایع دستی در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: این نمایشگاه به جهت ارائه صنایع دستی و توانمندی های شهرستان از ۲۰اسفند الی ۱۵ فروردین در محل میدان امام علی شهرستان دایر خواهد بود.

رحیم زاده با بیان اینکه هتل ۳ ستاره و مجتمع تجاری و رفاهی شهرستان بناب در حال حاضر با پیشرفت ۷۰ درصدی مواجه است، افزود: تقاضا داریم از هرگونه فعالیت مشاغل مزاحم در این محدوده جلوگیری شود.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بناب با اشاره به توقف ساخت پروژه ساماندهی صوفی چای اظهار داشت: این پروژه به دلیل فصل بارش و برودت هوا متوقف شده بود که با مساعد شدن وضعیت جوی هوا ادامه این پروژه با همکاری شهرداری انجام خواهد گرفت.

وی ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های روستاهای صور و توتاخانه، تکمیل زیرساختهای قره قشون و حاشیه‌ ستد دوش را از برنامه‌های اولویت دار این اداره خواند و گفت: عدم تخصیص اعتبار بنیاد مسکن جهت اجرای پروژه ها ما را با مشکل مواجه کرده است.

رحیم زاده در خاتمه گفت: اعتبار محوطه سازی سد دوش و نواقصات قره قشون تصویب شده است که به زودی با تخصیص این اعتبار به ادامه تکمیل این پروژه‌ها خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/امین چالاکی