به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌الهی صبح امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۵، ضمن گرامیداشت روز ۲۲ اسفند و بزرگداشت یاد خاطره شهدای عزیز با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در عرصه داخلی و خارجی، گفت: طرح تحول سلامت که از اقدامات مهم دولت بود، با رضایتمندی کامل مردم […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌الهی صبح امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۵، ضمن گرامیداشت روز ۲۲ اسفند و بزرگداشت یاد خاطره شهدای عزیز با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در عرصه داخلی و خارجی، گفت: طرح تحول سلامت که از اقدامات مهم دولت بود، با رضایتمندی کامل مردم ایران مواجه شد.

وی با بیان اینکه دولت به روستاها توجه ویژه ای داشته است، افزود: افزایش سطح روابط عمومی خارجه، تقویت بنیه رفاهی کشور، کاهش تورم و رکود، توجه به اقتصاد مقاومتی بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید است.

فرماندار بناب در عین حال تاکید کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی صرفاً برای سال ۹۵ نبوده بلکه در سال ۹۶ بیش از پیش به سیایت های اقتصاد مقاومتی توجه خواهیم کرد.

فرج اللهی با تاکید بر اینکه باید به مردم امید داد، گفت: اگر مردم نا امید شوند نتیجه آن نارضایتی به بار می‌آورد که در آن صورت مردم از صحنه ها کنار می روند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال ۹۵ در شهرستان بناب، گفت: برای رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی در استان و شهرستان تشکیل یافته و با همکاری تمامی ادارات در این شهرستان به ۳۵ واحد تولیدی تسهیلات به میزان ۳۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی از صادرات بیش از ۳۸ هزار تن انواع محصولات از بناب به خارج از کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان اسفند این رقم به بیش از ۴۱ هزار تن برسد.
فرماندار بناب، افزود: ۱۷ واحد خشکبار بناب نیز در سال ۹۵ به سیستم های جدید مجهز شدند.

فرج‌اللهی همچنان به مسئولان ادارات، تاکید کرد تا در مصرف حامل‌های انرژی به خصوص در هزینه های پذیرایی و اداری صرفه جویی کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، گفت: قطعا ملت ایران همچون گذشته در این انتخابات حضور پرشکوه خواهند داشت.

وی تاکید کرد: مردم باید شاخص ها را در نظر بگیرند و افرادی را به شورای شهر بفرستند که متعهد، انقلابی و وظیفه شناس باشند.

فرماندار بناب از اقدامات خلاف قانون برخی از اعضای شورای شهر کنونی بناب انتقاد کرد و گفت: شورا باید در چهارچوب وظایف خود عمل کند، برخی آقایان خلاف قانون عمل می کنند که تا به حال ملاحظه کرده ایم.

فرج‌اللهی تاکید کرد: هر عزیز و مسئولی چه به عنوان شورا و چه شهردار باید در چهارچوب وظایف خود عمل کند.

وی افزود: ما در شهرستان مجموعه شورای اداری و شورای تامین، آمادگی کامل را داریم که این انتخابات را باشکوه و گسترده‌ برگزار کنیم.

فرماندار بناب هشدار داد: اگر احدی بخواهد در انتخابات خدشه ای وارد کند، به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به نزدیکی ایام عید، گفت: ادارات خدمات رسانی تعطیلی ندارند، باید آماده به کار بوده و هر کدام در دسترس باشند.

در خاتمه جلسه فرماندار بناب آقایان بهرام صبوری، مهندس اسدی و محمد سخت مراد را به ترتیب روسای ادارات منابع طبیعی، اداره برق و استاندارد معرفی کرد.

انتهای پیام/