مدیر خیریه زینبیه شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با بیان اینکه ۶۵۰ خانواده نیازمند بنابی تحت پوشش این خیریه هستند، گفت: هم اکنون با قرار گرفتن در پایان سال این خیریه به ۱۵ نوعروس، جهازیه به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال با کمک خیرین فراهم کرده است. وی تهیه ۷ سرویس سیسمونی، پرداخت […]

مدیر خیریه زینبیه شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با بیان اینکه ۶۵۰ خانواده نیازمند بنابی تحت پوشش این خیریه هستند، گفت: هم اکنون با قرار گرفتن در پایان سال این خیریه به ۱۵ نوعروس، جهازیه به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال با کمک خیرین فراهم کرده است.

وی تهیه ۷ سرویس سیسمونی، پرداخت هزینه های پزشکی، تهیه وسایل خانه، تهیه ۶۵۰ بسته غذایی، پرداخت هزینه های تحصیلی و تعمیرات منزل را از اقدامات دیگر این خیریه عنوان کرد و گفت: همه این اقدامات جمعا با صرف هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال انجام گرفته است.

خانم طاهری در ادامه با بیان اینکه از ابتدای تاسیس، اشتغالزایی در اولویت این خیریه بوده است، گفت: تولید آب قره، بافت تشک، تولید آش رشته، تولید رب گوجه و خیلی از کارهای دیگر را از بیرون تحویل می گیریم و با به کارگیری نیازمندان، با پرداخت دستمزد، اشتغالزایی ایجاد می کنیم.

گفتنی است این خیریه از سال ۷۸ با مدیریت سرکار خانم طاهری تاسیس شده است، بنا به گفته این بانوی خیر بنابی احداث ۲۲ واحد مسکونی از شاهکارهای این خیریه با کمک خیرین بوده است، که در عین خود بی نظیر است.

انتهای پیام/ش