سیروس زاهدی فر عصر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح نظارت نوروزی ۹۶ افزود: اقدامات نظارتی طی روزهای باقیمانده از سال تشدید و تا پایان فروردین ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت. وی نظارت بر عرضه انواع میوه، آجیل وخشکبار، شیرینی جات، البسه و پوشاک، اقلام پروتئینی […]

سیروس زاهدی فر عصر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح نظارت نوروزی ۹۶ افزود: اقدامات نظارتی طی روزهای باقیمانده از سال تشدید و تا پایان فروردین ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت.

وی نظارت بر عرضه انواع میوه، آجیل وخشکبار، شیرینی جات، البسه و پوشاک، اقلام پروتئینی و برخی خدمات نظیر قالیشوئی، خدمات مربوط به ناوگان مسافربری، اماکن عمومی سیاحتی را از جمله مهمترین اولویت های کالایی و خدماتی بازرسان اداره در ایام یادشده ذکر نمود.

زاهدی فر ادامه داد: طی اسفند ماه اخیر تعداد ۵۶ مورد گزارش مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ و ناظرین افتخاری دریافت شد که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته و برای ۲۳ واحد متخلف نیز تشکیل پرونده تخلفاتی منظور گردید.

زاهدی فر، استفاده از ظرفیت و همکاری همه نهادها و دستگاههای اداری از جمله، شبکه دامپزشکی، معاونت غذا و دارو، شبکه بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی را از دیگر محورهای اجرایی طرح نظارتی نوروز ۹۶ برشمرد و اظهار داشت: طی اسفند ۹۵ تعداد ۱۹ مورد گشت مشترک بازرسی با برخی از نهادها برگزار و در این میان ۱۳ واحد صنفی متخلف شناسائی شد.
رییس اداره صنعت و معدن بناب در خصوص طرح تنظیم بازار پایان سال گفت: با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و شرکت تعاونی روستایی شهرستان ۶۵ تن برنج و ۳ تن مرغ منجمد توزیع شده و یا در حال توزیع است.

وی در خصوص میوه شب عید افزود: با همکاری ادارات مربوطه، قرارداد ۱۳۵ تن پرتقال و ۶۰تن سیب توسط شرکت تعاونی روستایی منعقد شده که هم اکنون با نظارت اداره صنعت و معدن در سه غرفه شهری(طالقانی، انتهای شهرک امام و جنب مسجد مهر آباد) و یک غرفه روستایی(ورودی حوزه علمیه) توزیع می شود.

زاهدی فر با اشاره به تجربه خوب اصناف و بازاریان در ایام پایانی سال، افزود: امسال نیز با رعایت هر چه بیشتر موازین اخلاقی و حسن خلق در رعایت حقوق مصرف کننده به استقبال میهمانان نوروز خواهیم رفت تا با خلق خاطرات خوش پشتوانه محکم در تبیین و تعمیق ویژگی های شهرستان بناب، گام برداریم.

رییس اداره صنعت و معدن بناب در پایان با تجلیل از اصناف و کسبه منصف بناب در شناساندن و تبلیغ کالای ایرانی از همه آنان درخواست نمود نسبت به رعایت قوانین نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان از جمله رعایت درصد سودهای قانونی و خودداری از گرانفروشی، درج قیمت مصرف کننده وصدور صورتحساب یا فاکتور اهتمام جدی داشته باشند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد:  در ایام نوروز  ۹۶ تعداد ۱۴ واحد نانوایی، ۱۷ واحد تعمیر گاهی و ۳۲ واحد غذاخوری در قالب طرح کشیک نوروزی آماده خدمت رسانی به مردم و مهمانان هستند.

انتهای پیام/ش