به گزارش سرویس دانشگاهی انعکاس بناب، دکتر کریم عباسیان، دانشیار دانشکده مهندسی فناوریهای نوین دانشگاه تبریز پیش از این نیز مدیر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز، معاون دانشکده فنی و مهندسی بناب، رییس دانشگاه بناب و معاون آموزشی و اداری دانشکده مهندسی فناوریهای نوین دانشگاه تبریز بوده است. نزدیک به ۴۰ مقاله در […]

به گزارش سرویس دانشگاهی انعکاس بناب، دکتر کریم عباسیان، دانشیار دانشکده مهندسی فناوریهای نوین دانشگاه تبریز پیش از این نیز مدیر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز، معاون دانشکده فنی و مهندسی بناب، رییس دانشگاه بناب و معاون آموزشی و اداری دانشکده مهندسی فناوریهای نوین دانشگاه تبریز بوده است.

نزدیک به ۴۰ مقاله در مجلاتISI و مجلات علمی و پژوهشی، ارایه بیش از ۱۰۰ مقاله در همایش های بین المللی و ملی، ترجمه یک کتاب، اجرای یک طرح تحقیقاتی، انتخاب پژوهشگر نمونه و معلم نمونه دانشکده مهندسی فناوریهای نوین دانشگاه تبریز را در کارنامه درخشان خود دارد.
گفتنی است مراسم رسمی  تودیع، تشکر و قدردانی از تلاش های شایسته و کوشش های بایسته ی جناب آقای دکتر مجتبی عباسیان، ریاست سابق دانشگاه  و معارفه دکتر کریم عباسیان روز دوشنبه هفته آینده با حضور معاونت محترم وزارت علوم، مسئولین کشوری و لشکری در آمفی تئاتر علامه طباطبایی دانشگاه بناب برگزار خواهد شد.
پایان خبر/فتحی زاده