به گزارش انعکاس بناب، رئیس ایستگاه دوم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بناب در خصوص انفجار منزل مسکونی واقع در پشت مسجد مهرآباد گفت: با اعلام بروز این حادثه در ساعت ۱۵:۴۵ بعدازظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵، بلافاصله  تیم امداد و نجات و اطفای حریق ایستگاه دوم آتش‌نشانی روانه محل حادثه شد. وی […]

به گزارش انعکاس بناب، رئیس ایستگاه دوم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بناب در خصوص انفجار منزل مسکونی واقع در پشت مسجد مهرآباد گفت: با اعلام بروز این حادثه در ساعت ۱۵:۴۵ بعدازظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵، بلافاصله  تیم امداد و نجات و اطفای حریق ایستگاه دوم آتش‌نشانی روانه محل حادثه شد.

وی خاطرنشان کرد: کانون انفجار آشپزخانه طبقه دوم این ساختمان بود که در پی وقوع آن شیشه‌ها و تعدادی از لوازم منزل به داخل خیابان پرتاب شد.

فرهنگی ادامه داد: در زمان وقوع انفجار این خانه پدر خانواده و تنها مصدوم حادثه در محل بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه انفجار مذکور آتش‌سوزی در پی نداشت.

وی با بیان اینکه به سایر سقف و در و دیوار خانه آسیب وارد شده است، خاطرنشان کرد: ساختمان در حال حاضر قبل از رفع مشکلات ساختمانی سازه اصلی، قابل اسکان نیست.

این مسئول در خاتمه اذعان داشت: طبق بررسی‌های اولیه نشت گاز از باز ماندن اجاق گاز و جرقه کبریت به وجود آمده است که عامل اصلی بی دقتی پدر خانواده به هنگام روشن کردن اجاق گاز بوده است، ولی تا زمان اعلام نظر کارشناسی نمیشود به قطعیت علت حادثه را اعلام کرد.

گفتنی است صبح امروز ساعت ٧/۵٠ صبح انفجار دیگری در اثر نشت گاز یک باب منزل مسکونی واقع در ایمان آباد ولایت آسیب دید.

بنا به گفته مسئول آتش نشانی خوشبختانه این تلفات جانی نداشت.

در ادامه گزارش تصویری:

 

انتهای پیام/امین چالاکی