به گزارش انعکاس بناب به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه شهرستان بناب ضمن اعلام این مطلب و با اشاره به موضوع با اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم سعی کنند در انتخابات شوراها […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه شهرستان بناب ضمن اعلام این مطلب و با اشاره به موضوع با اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم سعی کنند در انتخابات شوراها با افراد امین شور و مشورت کنند و آن هایی که در جامعه امتحان داده اند و در تصمیم گیری ها از نزدیکان خود عبور کرده و به مسائل کلان شهر فکر می کنند به آن ها رأی بدهند.

وی افزود: سعی کنید افرادی که امین و در نهایت به فکر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی شهر هستند، آن ها را به عنوان شورا انتخاب کنید.

طرفداران کاندیداها وحدت را حفظ کنند

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه وجود هرگونه اختلاف در بین مسلمانان موجب قطع نعمات خداوندی می شود؛ تصریح کرد: جمهوری اسلامی هم اکنون در محاصره شیاطین و دشمنان اسلام قرار دارد و در این شرایط و برهه خاص می طلبد که طرفداران کاندیداها و نامزدهای ریاست جمهوری و جناح ها و گروه های سیاسی از اختلاف افکنی در جامعه پرهیز کنند و اگر این را متوجه نشویم خیلی ضعیف و بینوا هستیم.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در صدد این هستند که یک اختلاف جزئی و جرقه اختلاف در ایران به وجود آید و آن ها صرفاً مترصد این روز هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز سمت و سوی تفنگ و اسلحه دشمنان به سمت جمهوری اسلامی است؛ گفت: در چنین اوضاع و احوالی که بر منطقه حاکم است بهترین فضا و بهترین روش ایجاد آرامش و ثبات در کشور است. از این رو مردم ایران اسلامی وقت شناس هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تأکید کرد: امروز کوچکترین اختلاف ناموزون از ناحیه شیاطین ضربه به جمهوری اسلامی است.

احزاب و گروه های سیاسی همدیگر را  تحمل کنند

حجت الاسلام باقری بنابی سپس از نامزدها، سخنرانان و طرفداران نامزدها خواست ضمن پرهیز از تخریب رقیب از زدن بهتان و توهین به همدیگر اجتناب کنند و واقعاً به رأی حداکثری بیندیشند و حریم و حرمت ها را حفظ کنند.

وی یادآورشد: عرض کرده ام که اگر مردم را به حال خود رها کنیم و بگذارند خودشان تصمیم بگیرند قطعاً خداوند آن ها را هدایت و حمایت خواهد کرد. پس سعی کنیم آب زلال انقلاب را گل آلود نکنیم و تمام نامزدها تقوا را پیشه کنند و این مردم در زمان خودش ثمره لازم را به کاندیداها خواهند داد.

خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین با تأکید بر اینکه احزاب و گروه ها حرمت نظام جمهوری اسلامی را نگه داشته و همدیگر را تحمل کنند؛ گفت: نباید برای غلبه بر حریف کل خدمات نظام و انقلاب اسلامی را زیر سئوال ببرند.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: چطور می شود که در جمهوری اسلامی بهشتی باشیم ولی حرکات ما جهنمی باشد.

وی در پایان خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب با تبریک سالروز ولادت حضرت علی(ع) اظهارکرد: امیرالمؤمنین علی(ع) محرم اسرار پروردگار بودند و عاشق دلداده و دلباخته پیامبر اکرم(ص) بودند.

انتهای پیام/ش